فروش ماشین آلات چاپ و تکثیر در شهرک صنعتی چهاردانگه

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»


در سال ، شرکت ریسو نسل جدیدی از چاپگرهای تجاری که بازار جدیدی را هدف می گرفت وارد بازار کرد: سری RISOHC از نسل چاپگرهای رنگی پرسرعت. این چاپگرها توسعه یافتند تا چاپ رنگی مقرون به صرفه تر و در دسترس تر از گذشته شود، این چاپگرهای منحصربه فرد ريسو، چاپ رنگی سریع و مقرون به صرفه را محقق می سازند. در سال ، شرکت ریسو سري ComColor از نسل بعدی چاپگرهای پرسرعت را در اختیار علاقمندان قرار داد. ریسو همواره به دنبال فرصت های جدید و بزرگتر است. و به عنوان یک شرکت توسعه محور، چالش های بزرگتری را جستجو می کند تا راهکارهای منحصر به فردی را فراهم آورد. دستگاه PRINT GOCCO در زمان عرضه با است.قبال بسیار خوبی مواجه شد و مورد علاقه‌ی هم بزرگسالان و هم کودکان قرار گرفت.

دو ایده باعث تغییر اساسی در طراحی چاپ شده است.: اول ، است.فاده از قدرت بخار برای اجرای ماشین آلات و دوم جایگزینی چاپ صاف با حرکت چرخشی سیلندرها. هر دو عنصر برای اولین بار برای اولین بار با موفقیت توسط چاپگر آلمانی فریدریش کوهنیگ در یک سری از طرح های مطبوعات ابداع شده بین و انجام شد. با انتقال به لندن در سال ، كوینیگ به زودی با توماس بنسلی ملاقات كرد و حمایت مالی را برای پروژه خود در سال به ثبت رساند. در سال ، کوهنیگ مطبوعات بخار "دقیقاً مانند یک پرس دستی که به یک موتور بخار متصل است." طراحی کرده بود. اولین آزمایش تولید این مدل در آوریل اتفاق افتاد. او دستگاه خود را با کمک مهندس آلمانی آندریاس فردریش بافر تولید کرد.

در سال ، فیزیکدان بلغاری ، جورجی نادیاکوف دریافت که وقتی در میدان الکتریکی قرار می گیرند و در معرض نور قرار می گیرند ، برخی از دی الکتریک ها در قطب های الکتریکی دائمی در مناطق در معرض دید قرار می گیرند. آن قطبی شدن در تاریکی ادامه دارد و در نور از بین می رود. چستر کارلسون ، مخترع فتوکپی ، در ابتدا وکیل حق ثبت اختراع و محقق و مخترع پاره وقت بود. شغل وی در دفتر ثبت اختراع در شهر نیویورک از وی خواست که تعداد زیادی نسخه از مقالات مهم را تهیه کند. کارلسون ، که آرتروز بود ، این یک روند دردناک و خسته کننده را پیدا کرد. این امر او را به انجام آزمایشاتی با نور رسانایی سوق داد. کارلسون با آزمایش "الکتروفوتوگرافی" در آشپزخانه خود و در سال ، درخواست ثبت اختراع را برای این فرآیند انجام داد. او نخستین "فتوکپی" را با است.فاده از یک صفحه روی پوشانده شده از گوگرد ساخت. کلمات "-- آستوریا" روی یک اسلای میکروسکوپ نوشته شده بود که در بالای گوگرد بیشتر و زیر یک چراغ روشن قرار داده شده است.. پس از حذف اسلایدها ، تصویر آینه ای از کلمات باقی مانده است.. کارلسون سعی کرد اختراع خود را به برخی شرکت ها بفروشد ، اما چون این روند هنوز توسعه نیافته بود ، نتوانست. در آن زمان چندین نسخه با است.فاده از کاغذ کربن یا دستگاه های کپی برداری ساخته شد و مردم نیازی به دستگاه الکترونیکی نداشتند. بین سالهای و ، کارلسون توسط بیش از شرکت از جمله IBM و GE کنار گذاشته شد ، که هیچکدام اعتقاد نداشتند که بازار قابل توجهی برای دستگاه های کپی وجود دارد.



( فروش ) های دیگر