خدمات و سرویس ماشین آلات چاپ و تکثیر در شهریار

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.


وینست فان هورن بیک مدیر خاورمیانه و آفریقای شرکت زایکون که پوشش بازاریابی ۵ کشور جهان را عهده دار است. در گفتگو با خبرنگار ما که با همت مدیریت شرکت همتا و در محل این شرکت برگزار شد، با اعام این مطلب به نحوه همکاری این شرکت با کشورهای خاورمیانه، و آفریقایی  پرداخت و گفت:  من مسئول شرکت زایکون Xeikon در کشورهای خاورمیانه، آفریقایی و ترکیه هستم. در ترکیه دفتر زایکون مستقر است. ولی در بقیه کشورهای آفریقایی و خاورمیانه قراردادها با نماینده های انحصاری به وجود می آید و در ایران نیز با شرکت همتا همکاری داریم. در سال ۸۸و فقط با تحقیق و توسعه شروع به کار کردیم و شش سال بعد توانستیم اولین دستگاه چاپ دیجیتال را به بازار جهانی معرفی کنیم. در سال دقیقا یک هفته قبل از اینکه رقیب ما شرکت ایندیگو اولین دستگاه خود را معرفی کند ما توانستیم ماشین دیجیتال خود را معرفی کنیم.

Koenig و Bauer دو مدل اول خود را در سال به The Times در لندن فروختند ، که توانایی برداشت در ساعت را دارد. اولین نسخه چاپ شده در تاریخ نوامبر . آنها به تدوین مدل اولیه پرداختند تا بتواند به طور هم زمان در هر دو طرف یک برگه چاپ کند. این روند طولانی در دسترس گذاشتن روزنامه ها برای مخاطبان انبوه آغاز شد (که به نوبه خود به گسترش سواد آموزی نیز کمک کرد) ، و از دهه ماهیت تولید کتاب را تغییر داد و مجبور به است.اندارد سازی بیشتر در عناوین و ابرداده های دیگر شد. شرکت آنها Koenig & Bauer AG هنوز هم امروز یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه چاپ در جهان است..

از تا دوازده کلاسیک و مجموعه ای از متون دیگر چاپ شد. در خلال سلسله سونگ ، اداره آموزش و پرورش و آژانسهای دیگر از این چاپ بلوک ها برای انتشار نسخه های است.اندارد خود از Classics است.فاده کردند. از دیگر آثار منتشر شده می توان به تاریخچه ها ، آثار فلسفی ، دائره المعارف ها ، مجموعه ها و کتاب های مربوط به پزشکی و هنر جنگ اشاره کرد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر