خدمات و سرویس ماشین آلات چاپ و تکثیر در فیروزکوه

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تنگه واشی علاوه بر طبیعت زیبا، دارای آثار باستانی نیز می‌باشد. یکی از سه کتبیه معروف دوره قاجار در این تنگه واقع شده‌است. دو کتبیه دیگر در چشمه علی شهر ری و تونل وانا در جاده هراز واقع شده‌اند. هر سه این کتیبه‌ها به دستور فتحعلی شاه قاجار حکاکی شده‌است. فتحعلی شاه که دوران پیش از پادشاهی خویش را در شیراز گذرانده بود، با دیدن نقش برجسته‌های آن دیار، سه نفر به نامهای حجارباشی، نقاش باشی و معمارباشی را مسئول ساخت این سه کتبیه در تهران کرد. کتیبه واقع در تنگه واشی دارای ابعاد شش در هفت متر است. که وقایع زمان فتحعلی شاه دور تا دور کتیبه روایت شده‌است. بزرگ‌ترین نقش برجسته این کتیبه‌ها، نقش شکارگاه با تصویر اسب، نیزه و شکارهایش است. که در اطراف آن می‌توان عباس میرزا، علی قلی میرزا و علی نقی میرزا پسران فتحعلی شاه و همچنین نوادگانش را در حال شکار دید. این کتیبه که حدوداً ۸۵ ساله‌است به گونه‌ای در دل کوه حک شده که از بارش باران و تابش آفتاب در امان بوده‌است اما صنعت گردشگری به آن آسیب وارد نموده‌است.

رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.


Intaglio یک خانواده از تکنیک های چاپ است. که در آن تصویر در یک سطح قرار می گیرد که به ماتریس یا صفحه معروف است.. به طور معمول ، از صفحات مسی یا روی به عنوان سطح است.فاده می شود ، و برش ها با قلع زدن ، حکاکی ، خشکی ، آبزیان یا mezotint ایجاد می شوند. مجموعه ها نیز ممکن است. به صورت صفحات intaglio چاپ شوند. برای چاپ یک صفحه intaglio ، سطح آن را با جوهر ضخیم پوشانده و سپس با پارچه تارلاتان مالش می دهید تا بیشتر مواد اضافی از بین برود. پاک کردن صاف نهایی معمولاً با دست انجام می شود ، بعضی اوقات با کمک صفحات روزنامه های قدیمی یا تلفنهای عمومی ، و جوهر را فقط در برش ها می گذارید. یک کاغذ مرطوب در بالا قرار می گیرد و صفحه و کاغذ از طریق چاپخانه اجرا می شود که از طریق فشار ، جوهر را از شکاف های صفحه به کاغذ منتقل می کند.

در قرون وسطی اروپا طلافروشان برای تزئین و کتیبه کاری های فلزی از حکاکی است.فاده می کردند. تصور می شود که آنها برای ثبت آنها شروع به چاپ تصویری از طرح های خود کردند. از این طریق حکاکی صفحات چاپ مس برای تولید تصاویر هنری روی کاغذ ، معروف به چاپهای قدیمی در آلمان در دهه بزرگ شد. ایتالیا خیلی زود دنبال شد. بسیاری از حکاکان اولیه از پیشینه طلافروشی آمده اند. اولین و بزرگترین دوره حکاکی مربوط به حدود تا بود که است.ادانی همچون مارتین شونگائر ، آلبرشت دورر و لوکاس ون لیدن حضور داشتند.

مهرها یک عنصر مذهبی برایشان داشت. دائوئیست ها با تحت تأثیر قرار دادن شخصیت های درمانی بر روی گوشت افراد بیمار ، از مهر و موم ها به عنوان وسیله درمانی است.فاده می کردند. آنها همچنین برای تمیز کردن مواد غذایی ، ایجاد یک شخصیت تالیسمانی برای جلوگیری از بیماری است.فاده می شدند. اولین مدرک این شیوه ها در اواسط قرن تحت زمینه بودایی ظاهر شد. قرن ها بعد از مهر و موم ها برای ایجاد صدها تصویر بودا است.فاده شد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر