خدمات و سرویس ماشین آلات چاپ و تکثیر در قرچک

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 


شرکت زایکون یک شرکت صد درصد بلژیکی است. که شامل کارخانه است. که هر سه در بلژیک می باشند. یکی از کارخانه های آن در شهر ایپر مستقر است. که در آن بر روی تجهیزات پیش از چاپ کار می شود. کارخانه دیگر مخصوص تولید تونرهای چاپ است. و سومین کارخانه در شهر آنتورپ واقع شده است. که مهمترین بخش زایکون Xeikon را به خود اختصاص می دهد.

از مهم‌ترین مزایای این روش چاپ کاهش قابل‌توجه هزینه‌های چاپ و رواج صنعت چاپ در جهان بود. در این زمان انواع دستگاه چاپ دچار تغییر و تحولات اساسی گردید. پس‌ازآن دستگاه چاپ مضاعف سیلندری اختراع شد که قابلیت چاپ دو رو را داشت. پس‌ازآن ماشین چاپ با کاغذ رول طراحی و ساخته شد. در سال کاسپار هرمان توانست ماشین چاپ پشت‌ورو زن ‌افست را طراحی کرده و بسازد. انواع دستگاه چاپ پدالی از مدل ماشین‌های مسطح اولیه است. که با فشار روی پدال پایی کار می‌کرد. در این دستگاه تغذیه کاغذ به‌صورت تک‌برگی بود و با دست انجام می‌شد از این دستگاه برای چاپ در تیراژهای پایین است.فاده می‌شد. اولین روزنامه تایمز در ۸ توسط دستگاهی به چاپ رسید که سیلندر آن با فشار بخار کار می‌کرد.

انتشارات مدیران اندیشه آماده ارائه خدمات در تمامی مراحل چاپ کتاب از ایده پردازی تا تبدیل محتوا و ترجمه به کتاب، اخذ مجوز های شابک و فیپا، صفحه آرایی، ویراستاری، طراحی گرافیکی و در نهایت بازاریابی و فروش کتاب به شما صاحبان اندیشه می باشد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر