فروش ماشین آلات چاپ و تکثیر در لواسان

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امامزاده فضلعلی (ع) واقع در روستای ناران بخش لواسانات، برادر امام رضا (ع) و از فرزندان امام موسی كاظم (ع) است.. در حال حاضر ساختمان امامزاده دو ایوان دارد که یک ایوان در ضلع شمالی و دیگری در ضلع جنوبی خودنمایی می‌کنند. اتاق مقبره پلان چهارضلعی دارد و مزین به آینه‌کاری است. که به هشت ضلعی و بعد به دایره تبدیل شده و به گنبد منتهی می‌شود. سقف امامزاده به‌دلیل بارش‌های شدید نیمه دوم سال، شیروانی دارد. این اثر تاریخی در سال ۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

در منطقه لواسان هرچه که بخواهید وجود دارد. از رودخانه و دریاچه گرفته تا دشت و کوه و آبشار، آبشار ناران هم یک آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی روستای کند علیای لواسان است.. این آبشار از خاص‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید اول به دلیل اینکه فاصله کمی تا تهران دارد و دومین دلیل هم محل قرارگیری آن است..

تکیه سرده برگ جهان، یکی دیگر از جاهای دیدنی لواسانات است. که مردم محله‌های مختلف روستا هنگام عزاداری در این تکیه گرد هم می‌آیند. زمین تکیه حدودا ۵ تا سال قبل وقف شده است. و در ابتدا با دیوارهای گلی و سقف طاق‌نما محصور بود. ضمن اینکه سکوی بزرگ مربع‌شکلی در وسط حیاط قرار داشت که برای تعزیه‌خوانی به کار می‌رفت.


کمپانی آلمانی هایدلبرگر دروکماشینن آ گ (به آلمانی: Heidelberger Druckmaschinen AG)‏(معروف به هایدلبرگ؛ Heidelberg) در شهر هایدلبرگ آلمان مستقر گشته و کارخانه‌های آن در شش کشور جهان قرار دارند. با در اختیار داشتن بیش از درصد از سهم بازار جهانی ماشین آلات صنعت چاپ افست، و دیگر تکنولوژی های مدرن چاپ بزرگترین شرکت صنعت چاپ در جهان می باشد. شرکت هایدلبرگ تنها ارائه کننده راهکارهای یکپارچه و متمرکز در صنعت چاپ جهان است..

نتیجه سوم محبوبیت چاپ بر اقتصاد بود. چاپخانه با سطوح بالاتر رشد شهر همراه بود. انتشار کتابچه های راهنما و تکنیک های آموزش کتاب مانند دفترداری با دو ورود ، اعتبار تجارت را افزایش داده و به سقوط اصناف بازرگان و ظهور تجار شخصی منجر شده است..

کمپانی کانن یک شرکت ژاپنی فعال در زمینه تکنولوژی است.. این شرکت اکنون به عنوان یکی از غول های صنعت عکاسی، نور و چاپ مطرح می شود. کانن امروزه در نقاط مختلف دنیا از جمله آمریکا، اروپا، خاورمیانه، آفریقا و اقیانوسیه دارای مراکز مدیریت می باشد که بر تمام شعب کانن در کشور های شامل حوزه خود نظارت میکنند. کانن را معمولا با بازه ی گسترده دوربین های عکاسی آن می شناسند اما اگر شما سر و کار با صنعت چاپ (چه در ابعاد وسیع و تجاری و چه در ابعاد کوچک مانند محل کار و منزل) داشته باشید به خوبی با قدرت چاپگر های کانن آشنا هستید.



( فروش ) های دیگر