فروش ماشین آلات چاپ و تکثیر در پردیس

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار


وینست فان هورن بیک مدیر خاورمیانه و آفریقای شرکت زایکون که پوشش بازاریابی ۵ کشور جهان را عهده دار است. در گفتگو با خبرنگار ما که با همت مدیریت شرکت همتا و در محل این شرکت برگزار شد، با اعام این مطلب به نحوه همکاری این شرکت با کشورهای خاورمیانه، و آفریقایی پرداخت و گفت: من مسئول شرکت زایکون Xeikon در کشورهای خاورمیانه، آفریقایی و ترکیه هستم. در ترکیه دفتر زایکون مستقر است. ولی در بقیه کشورهای آفریقایی و خاورمیانه قراردادها با نماینده های انحصاری به وجود می آید و در ایران نیز با شرکت همتا همکاری داریم. در سال ۸۸و فقط با تحقیق و توسعه شروع به کار کردیم و شش سال بعد توانستیم اولین دستگاه چاپ دیجیتال را به بازار جهانی معرفی کنیم. در سال دقیقا یک هفته قبل از اینکه رقیب ما شرکت ایندیگو اولین دستگاه خود را معرفی کند ما توانستیم ماشین دیجیتال خود را معرفی کنیم.

در حدود سال ، کره ای ها یک چاپ متحرک فلزی را با است.فاده از برنز اختراع کردند. جیجی ، که در سال منتشر شد ، اولین کتاب شناخته شده چاپ فلزی است.. نوع ریخته گری ، متناسب با روش ریخته گری سکه ها ، است.فاده شد. کاراکتر در چوب راش برش خورده بود که پس از آن در قالب خشت نرم به شکل قالب ریخته می شود و برنز درون قالب ریخته می شود و سرانجام نوع آن جلا می یابد. شکل کره ای از نوع متحرک فلزی توسط محقق فرانسوی هنری ژان مارتین به عنوان "بسیار شبیه به گوتنبرگ" توصیف شده است.. نوع متحرک فلزی شرقی بین اواخر قرن و اوایل قرن به اروپا رواج یافت.

چاپگرهای دیجیتال گاهی به اشتباه "مطبوعات چاپ دیجیتال" خوانده می شوند. اصطلاح چاپ مطبوعات به ماهیت فرآیند اشاره دارد ، که در آن بین سیستم که جوهر را روی بستر و بستری که جوهر روی آن فشار داده شده است. تماس می گیرد. با این حال چاپگرهای دیجیتال فرآیندهای چاپ بدون تأثیر هستند. برای چاپ ، دستگاه «قطرات جوهر» از سر چاپ را روی بستر شلیک می کند.



( فروش ) های دیگر