فروش ماشین آلات چوب در شهر قدس

Wood machinery-1
Wood machinery-2



مرحله دوم با تأسیس کارگاه‌ها و کارخانجات متعدد در کنار جاده قدیم و کنار راه‌آهن و به‌طورکلی شروع رشد سریع تهران در چند دهه اخیر آغاز گردید. در این مرحله با رشد سریع جمعیت منطقه تهران روستای قلعه حسن خان نیز که در فاصله نسبتاً کمی از تهران و در نزدیکی تعدادی از این کارخانجات و کارگاه‌ها قرار گرفته‌است به سرعت رشد نمود.

شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.


در صنایع چوب دستگاه‌های مختلفی همچون میخکوب، منگنه کوب و... است.فاده می‌شود که در بعضی مواقع پنوماتیک یا بادی هستند. دستگاه‌های پنوماتیک باید از منبع تامین انرژی هوای فشرده است.فاده کنند که برای این مهم کمپرسور باد در کارگاه‌ها به کار می‌رود.

بعد از تولید قطعه کار چوبی، در یک خط مجزا که به خط رنگ معروف است. و شامل دستگاه‌های سنباده زن، رنگ پاش و خشک کن می‌باشد؛ پروسه رنگ کاری قطعه کار انجام می‌شود. برحسب نیاز ماشین رنگ پاش که قلب این خط است. می‌تواند قابلیت کار با انواع رنگ پلی اورتان، پلی است.ر، پایه آبی، پایه حلال و UV و ... را داشته باشد.

ابزار و ماشین آلات صنایع چوب و MDF را می‌توان از لبه چسبان‌های فول اتوماتیک تا دریل و پیچ گوشتی نجاری نام برد. اما به طور کلی ابزار و ماشین آلات صنایع چوب و MDF ماشین آلاتی هستند که برای ساده سازی کار و کمک به صنعت گران صنایع چوب طراحی شده‌اند. ماشین آلات صنایع چوب را می‌توان به دو گروه ماشین آلات صفحه‌ای و ماشین آلات چوب طبیعی تقسیم نمود. در این بخش قصد داریم به توضیحات مختصری در رابطه با ماشین آلات صنایع چوب بپردازیم.



( فروش ) های دیگر