فروش ماشین آلات چوب در شهرک صنعتی شمس آباد

Wood machinery-1
Wood machinery-2



با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

بلور نوري تازه ، دكمه صدفي ايران ، هوا فضايي درنا ، كوره هاي صنعتي ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستيك سازي عنايت ، بهسازين تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت ياران بهار ،  پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ،  صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاك عالي مقام ، پاك برنز ،  نماسازان امروز، سان الكترونيك شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاري عظام&#;

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.


شرکت البرز ابزار در سال با احداث کارخانه اي در شهر صنعتي البرز وارد حيطه صنعت و تجارت شد. اولين محصول شرکت که با برند محک به بازار عرضه شد نمونه اي از ماشين سنگ سنباده بود. در حال حاضر بیش از نوع محصول با برند های محک، آینهل و تاپ گاردن به صورت مستقیم قابل ارائه به شما عزیزان میباشد.

ام دی اف یکی از متریال‌های کاربردی و پر مصرف در صنعت چوب می‌باشد که با توجه به مشکلاتی که چوب طبیعی داشت، استفاده از آن رایج شد. ام دی اف برای این که به شکل نهایی و قابل است.فاده درآید باید مراحل مختلفی از قبیل، رنگ، روکش، فشرده سازی و... را طی کند که به ماشین آلات فعال در این زمینه خط تولید ورق ام دی اف می‌گویند.

بعد از تولید قطعه کار چوبی، در یک خط مجزا که به خط رنگ معروف است. و شامل دستگاه‌های سنباده زن، رنگ پاش و خشک کن می‌باشد؛ پروسه رنگ کاری قطعه کار انجام می‌شود. برحسب نیاز ماشین رنگ پاش که قلب این خط است. می‌تواند قابلیت کار با انواع رنگ پلی اورتان، پلی است.ر، پایه آبی، پایه حلال و UV و ... را داشته باشد.



( فروش ) های دیگر