فروش ماشین آلات چوب در شهریار

Wood machinery-1
Wood machinery-2



زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .

زندگی پر فراز و نشیب سید محمدحسین بهجت تبریزی سبب شد فیلم‌سازان مختلف آثاری را با اقتباس از زندگی او بسازند. شناخته‌ترین اثر ساخته‌شده بر اساس زندگی این شاعر پرآوازه مجموعه‌ی تلویزیونی «شهریار» بود که در سال  به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شد. این مجموعه زندگی شهریار را در سه مقطع سنی جوانی، میان‌سالی و پیری به نمایش گذاشت و با است.قبال خوبی هم روبه‌رو شد. اردشیر رستمی و سیروس گرجستانی در این مجموعه در نقش شهریار به ایفای نقش پرداختند.

شهریار بعدا به تهران آمد و در دارالفـنون تهـران خوانده و تا کـلاس آخر مـدرسه ی طب تحـصیل کردو در چـند مریض خانه هـم مدارج اکسترنی و انترنی را گـذراند ولی د رسال آخر به عـلل عـشقی و ناراحـتی خیال و پـیش آمدهای دیگر از ادامه تحـصیل محروم شد و با وجود مجاهـدتهـایی که بعـداً توسط دوستانش به منظور تعـقـیب و تکـمیل این یک سال تحصیل شد، شهـریار رغـبتی نشان نداد و ناچار شد که وارد خـدمت دولتی بـشود؛ چـنـد سالی در اداره ثـبت اسناد نیشابور و مشهـد خـدمت کرد و در سال ۵ به بانک کـشاورزی تهـران داخل شد .


دستگاه‌های تغذیه، جزء ماشین آلات بسیار کاربردی برای کارگاه‌های تولیدی می‌باشد که از پانل بر افقی و دستگاه سی ان سی است.فاده می‌کنند. کارکرد دستگاه تغذیه به این صورت است. که تعدادی پانل بر روی آن قرار می‌دهند و به صورت اتوماتیک پانل‌ها را بر روی سی ان سی و یا پانل بر افقی قرار می‌دهد.

ماشین آلات سی ان سی یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های صنایع چوب است. که عملیات مختلفی همچون برش، سوراخ کاری، حکاکی و ایجاد طرح و نقش‌های مختلف بر روی چوب را انجام می‌دهد. سی ان سی چوب در مدل‌های مختلفی از قبیل تخت، لیزری، کنسولی و... تولید می‌شود که هر مدل متناسب با نوع کار و نیاز کارگاه‌ها انتخاب می‌گردد.

در صنایع چوب دستگاه‌های مختلفی همچون میخکوب، منگنه کوب و... است.فاده می‌شود که در بعضی مواقع پنوماتیک یا بادی هستند. دستگاه‌های پنوماتیک باید از منبع تامین انرژی هوای فشرده است.فاده کنند که برای این مهم کمپرسور باد در کارگاه‌ها به کار می‌رود.



( فروش ) های دیگر