فروش ماشین آلات چوب در لواسان

Wood machinery-1
Wood machinery-2



در مورد وجه تسمیه ناران چنین می‌توان گفت که در باور بومیان شهر لواسان، در ادوار باستان دو آتشکده زرتشتی در این محل قرار داشته است. که عده‌ای از سادات هاشمی پس از مهاجرت و فرار به لواسان در دوره ظلم و ستم خلفای جور عباسی و دعوت مردم این دیار به دین اسلام و مذهب تشیع نام این محل را به لفظ عربی که زبان مادری‌شان بوده ناران به معنای دو آتش یا دو آتشگاه نهاده‌اند.

برای سفر به لواسان باید به سمت قصران بروید به مناطق اوشان، فشم و میگون قصران می‌گویند. قصران خود از توابع منطقه شمیرانات تهران است. و حدود کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. قبل از رسیدن به قصران مسیر لواسان از مسیر میگون چدا شده و تابلوهای راهنما شما را تا رسیدن به این منطقه راهنمایی می‌کنند.

اگر خودرو شخصی دارید برای رسیدن سفر به لواسان تهران وارد بزرگراه شهید بابایی شوید. در این مسیر به سمت شرق برانید و بعد از رسیدن به پل خیابان است.خر به سمت شمال بروید. بلوار پیش رو را که تا بالا ادامه دهید به سه راه گردنه قوچک می‌رسید. سه راه را به سمت پایین بروید و مسیر را تا رسیدن به میدان لشگرک ادامه دهید. بعد از میدان مسیر سمت چپ شما را به طرف اوشان فشم می‌برد. و مسیر سمت راست در بلوار امام خمینی شما را به سمت لواسان هدایت می‌کند.


دستگاه‌های تغذیه، جزء ماشین آلات بسیار کاربردی برای کارگاه‌های تولیدی می‌باشد که از پانل بر افقی و دستگاه سی ان سی است.فاده می‌کنند. کارکرد دستگاه تغذیه به این صورت است. که تعدادی پانل بر روی آن قرار می‌دهند و به صورت اتوماتیک پانل‌ها را بر روی سی ان سی و یا پانل بر افقی قرار می‌دهد.

بعد از تولید قطعه کار چوبی، در یک خط مجزا که به خط رنگ معروف است. و شامل دستگاه‌های سنباده زن، رنگ پاش و خشک کن می‌باشد؛ پروسه رنگ کاری قطعه کار انجام می‌شود. برحسب نیاز ماشین رنگ پاش که قلب این خط است. می‌تواند قابلیت کار با انواع رنگ پلی اورتان، پلی است.ر، پایه آبی، پایه حلال و UV و ... را داشته باشد.

ماشین آلات سی ان سی یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های صنایع چوب است. که عملیات مختلفی همچون برش، سوراخ کاری، حکاکی و ایجاد طرح و نقش‌های مختلف بر روی چوب را انجام می‌دهد. سی ان سی چوب در مدل‌های مختلفی از قبیل تخت، لیزری، کنسولی و... تولید می‌شود که هر مدل متناسب با نوع کار و نیاز کارگاه‌ها انتخاب می‌گردد.



( فروش ) های دیگر