فروش ماشین آلات چوب در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Wood machinery-1
Wood machinery-2



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


ماشین آلات صفحه ای ام دی اف مخصوص کار بر روی ام دی اف، نئوپان روکش دار و ملامینه می‌باشند که به چند گروه مختلف از جمله دورکن، لبه چسبان، پانل بر، دستگاه روکش و... تقسیم می‌شوند، هر مورد برای انجام یک مرحله خاص است.فاده می‌شود.

دستگاه‌های تغذیه، جزء ماشین آلات بسیار کاربردی برای کارگاه‌های تولیدی می‌باشد که از پانل بر افقی و دستگاه سی ان سی است.فاده می‌کنند. کارکرد دستگاه تغذیه به این صورت است. که تعدادی پانل بر روی آن قرار می‌دهند و به صورت اتوماتیک پانل‌ها را بر روی سی ان سی و یا پانل بر افقی قرار می‌دهد.

بعد از تولید قطعه کار چوبی، در یک خط مجزا که به خط رنگ معروف است. و شامل دستگاه‌های سنباده زن، رنگ پاش و خشک کن می‌باشد؛ پروسه رنگ کاری قطعه کار انجام می‌شود. برحسب نیاز ماشین رنگ پاش که قلب این خط است. می‌تواند قابلیت کار با انواع رنگ پلی اورتان، پلی است.ر، پایه آبی، پایه حلال و UV و ... را داشته باشد.



( فروش ) های دیگر