فروش ماشین آلات کاغذ در جنوب تهران

Paper machines-1
Paper machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..

عبدل آباد چندین ایستگاه تاکسی و اتوبوس و یک ایستگاه مترو دارد که از طریق آن‌ها، به راحتی می‌توانید به سایر نقاط تهران بروید. این محله تراکم جمعیتی بالای ندارد و بیشتر مساحت آن را بوستان‌ها و بازارهای مختلف تشکیل داده است..


این نوع از سیستم ها که غالباً در بانک ها و سایر سازمان ها و اُرگان ها است.فاده می شوند؛ برای نابودی و امحاء اسناد و مدارک بکار برده می شود. این نوع دستگاه ها برای حجم های بسیار بالای کاغذ است.فاده می شوند و قیمت بالایی هم دارند. بسته به نوع است.فاده و کاربردی که این دستگاه ها دارند به انواع زیر قابل تقسیم بندی هستند.

&#;&#;&#;&#; : &#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;

پیشینه نوشتن قدمتی هزاران ساله دارد. انسان‌ها در همان ابتدای تشکیل تمدن‌ها، از گِل رُس تخته‌هایی می‌ساختند و بر روی آن‌ها مطالب خود را می‌نگاشتند. این تخته‌ها سرانجام یا با حرارت آفتاب خشک می‌شدند و یا با آتش پخته می‌شدند. از زمان اختراع و اکتشاف کاغذ، کاغذ ابتدایی‌ترین و درعین‌حال قابل‌اعتمادترین وسیله برای تبادل اندیشه بشر به شمار می‌رفته و نقش بسزایی را در گردآوری و ذخیره اطلاعات و دانش بشر ایفا می کرده است.. تاریخ شناسان بر این باورند که مصریان باستان جزء نخستین افرادی بوده‌اند که در این اختراع پیش‌قدم شده‌اند و اساساً واژه لاتین (paper) از نام درختی به نام (پاپیروس) گرفته‌شده است.. هم‌زمان با پیشرفت صنعت و فناوری این ماده با پیدایش مرکب و صنعت چاپ و مواد رنگ دار؛ وارد فاز جدیدی شد و امروزه به‌عنوان یک پدیده مهم از آن یاد می‌شود.



( فروش ) های دیگر