فروش ماشین آلات کاغذ در شهرک صنعتی شمس آباد

Paper machines-1
Paper machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.


امروزه ماشین آلات مورد نیاز برای تولید کاغذ سنگی تنها در یا کشور جهان تولید می شوند. این تجهیزات در عرض های تا میلیمتری یافت می شوند. از جمله مزایایی که این نوع کاغذ نسبت به کاغذهای معمولی دارد مقرون به صرفه بودن آن است. چرا که کاغذ سنگی را بدون نیاز به مصرف آب تولید میکنند.

هنگامی که خمیر کاغذ وارد بخش &#;خشک کن&#; می‌شود، شروع به شکل گیری کاغذ می‌کند. این قسمت از دستگاه تار کاغذ را با است.فاده از یک سری غلتک گرم می‌بافد. از تسمه‌های نمدی نیز در این قسمت از دستگاه است.فاده می‌شود تا رطوبت کاغذ را به حدی برساند.

تئوری‌های زیادی در مورد اینکه چه کسی و چه زمانی کاغذ را اختراع کرد وجود دارد، اما باور‌ها بر این است. که یک نجیب زاده چینی به نام تسای لون در حدود سال بعد از میلاد مخترع آن بوده است.. شایعه شده بود که او از زنبورهایی که الیاف را به هم می‌بافته‌اند الهام گرفته بود، که باعث شد خودش این موضوع را  آزمایش کند. اگرچه او اولین کسی نبود که یک بستر الیافی ایجاد کرد، اما با ایجاد روشی مستند برای هنر کاغذسازی به او اعتبار داده می‌شود.به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی  ماشین آلات کاغذ سازی مختلفی وارد صنعت کاغذ سازی شد و تولید کاغذ را سهولت بخشید.



( فروش ) های دیگر