فروش ماشین آلات کاغذ در لواسان

Paper machines-1
Paper machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به دلیل قرار گیری لواسان در میان رشته کوه‌های البرز، آبشارهای متعددی در اطراف لواسان وجود دارد. سرچشمه اغلب این آبشارها رشته‌های البرز و یا آب شدن برف‌های کوه‌ها است.. یکی دیگر از آبشارهای لواسان، آبشار کفترلو در روستای کند علیا است.. این آبشار در حدود یک ساعت و نیمی روستا قرار دارد و برای رسیدن به آن باید این مسیر را پیاده طی کنید.

آستان امامزاده عبدالله (ع) در محله جائیج در مرکز شهر لواسان قرار دارد. این بقعه با پلان ضلعی و گنبد مخروطی و بدون گلدسته، به قرن هفتم يا هشتم هجری قمری مربوط می‌شود. ضريح فلزی آن مزین به میناکاری با خطوط قرآنی و اشعار فارسی است. که به وسيله است.اد روزگاريان ساخته و نصب شده است.. قسمتی از صحن خارجی امامزاده به مزار سه شهید و گورستان جائیچ اختصاص دارد.

روستای افجه در دل طبیعت کوهستانی قرار گرفته است. و ازاین‌رو، در بیشتر روزهای سال آب‌وهوایی مطبوع و دلچسب دارد. این روستای سرسبز به‌لطف چشمه‌ها و رودخانه‌ها، باغ‌ها و کشتزارهای زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به باغ‌های سیب، گیلاس، آلبالو، گردو، گندم و جو اشاره کرد. رودخانه بزرگی از وسط روستا می‌گذرد که باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی را سیراب می‌کند و در حاشیه آن مسیر جذابی برای پیاده‌روی وجود دارد.


آخرین قسمت از ماشین آلات کاغذ سازی، بخش &#;صاف کننده &#; نامیده می‌شود.در این مرحله از غلتک‌هایی است.فاده می‌کنند که در مقابل یکدیگر نصب شده‌اند تا روی کاغذ فشار آورده و یک روکش صاف ایجاد کنند. هر چه تعداد این غلتک‌ها بیشتر باشد، کاغذ صاف‌تر می‌شود.

امروزه ماشین آلات مورد نیاز برای تولید کاغذ سنگی تنها در یا کشور جهان تولید می شوند. این تجهیزات در عرض های تا میلیمتری یافت می شوند. از جمله مزایایی که این نوع کاغذ نسبت به کاغذهای معمولی دارد مقرون به صرفه بودن آن است. چرا که کاغذ سنگی را بدون نیاز به مصرف آب تولید میکنند.

این نوع از سیستم ها که غالباً در بانک ها و سایر سازمان ها و اُرگان ها است.فاده می شوند؛ برای نابودی و امحاء اسناد و مدارک بکار برده می شود. این نوع دستگاه ها برای حجم های بسیار بالای کاغذ است.فاده می شوند و قیمت بالایی هم دارند. بسته به نوع است.فاده و کاربردی که این دستگاه ها دارند به انواع زیر قابل تقسیم بندی هستند.



( فروش ) های دیگر