فروش ماشین ابزار در اسلامشهر

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

  حضرت امامزاده عقیل (ع)از نوادگان حضرت عباس بن علی بن ابی طالب (ع) است. .بقعه او در خیابان شهید مدنی اسلام شهر واقع شده است. .بنای بقعه در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد .پلان بنا مستطیل شکل دارای گنبدی خشتی است. .نمای بیرونی بقعه با کاشیهای معرق آبی ،زرد و فیروزه ای رنگ پوشیده شده و بر روی کاشیها کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق وجود دارد .ضریح مشبک روی مرقد درسال در اصفهان ساخته شده و در حرم مطهر نصب گردیده است. . اصالت بنای بقعه به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های قاجاریه و معاصر نیز مورد مرمت قرار گرفته و قسمتهایی به آن افزوده شده است. .نام این بقعه در فهرست آثار تاریخی میراث فرهنگی است.ان تهران به ثبت رسیده است.

شهریاریها : جناب آقای دکترتوکلی به همراه جناب آقای مهندس صفائی ،رئیس محترم سازمان میادین و تره بارکشور و جناب آقای دکتر دهقان شعار بنیانگذار موسسه ی تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و مشاور دانشگاه کلن و است.اد دانشگاه مسی نیوزلند درجلسه ای مشترک با هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تعاونی شباهنگ […]


تنها تفاوت CNC با NC، اضافه شدن بخش کنترل‌گر می‌باشد. بخش کنترل‌گر، بخش اصلی یک ماشین CNC است. به این بخش در صنعت، کنترلر گفته می‌شود. نوع دستگاه CNC به نوع کنترلرش، بستگی دارد به عبارت دیگر یک دستگاه CNC از هر نوع (تراش، فرز، سنگ، ابزار تیز کن و &#; ) اکثرا با نوع کنترلرش شناخته شده است..

این نوآوری ها در چارچوب صنعتی شدن با چند دهه تاخیر به آلمان  رسید .مقامات آلمانی سفرهایی را برای مهندسان و کارگران ماهر آلمانی به انگلستان ترتیب دادند تا با آموزش هایی که میبینند تکنولوژی های ماشین کاری را بیاموزند و همچنین دولت آلمان   برای خرید ماشین آلات و خود اشتغالی وام اعطا کرد و حتی در برخی موارد این ماشین‌ آلات با هزینه دولتی تهیه و به شرکت‌ها واگذار می‌شد ، ناگفته نماند آلمانی ها به روش جاسوسی صنعتی تونستند که ابزار ها و ماشین آلات ها را با پرداخت رشوه به واسطه خا وارد کنند ، برنامه آنها این بود که قطب صنعت جهان شوند و در یک کلمه موفق شدند .

ماشین‌های تراش، انواع مختلفی دارند که وسیع‌ترین و پرکاربردترین ماشین ابزار در سطح جهانی است. و مطمئنا نوع CNC آن نیز بیشترین کاربرد را دارد. در ماشین تراش، یک گیره‌گردان (سه نظام، چهار نظام) وجود دارد که قطعه‌کار داخل آن بسته می‌شود و ابزاری جهت تراش دادن به صورت ثابت به آن نزدیک می‌شود و از سطح آن مواد را بصورت براده می‌تراشد.



( فروش ) های دیگر