خدمات و سرویس ماشین ابزار در بهارستان

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.


ماشین‌های تراش، انواع مختلفی دارند که وسیع‌ترین و پرکاربردترین ماشین ابزار در سطح جهانی است. و مطمئنا نوع CNC آن نیز بیشترین کاربرد را دارد. در ماشین تراش، یک گیره‌گردان (سه نظام، چهار نظام) وجود دارد که قطعه‌کار داخل آن بسته می‌شود و ابزاری جهت تراش دادن به صورت ثابت به آن نزدیک می‌شود و از سطح آن مواد را بصورت براده می‌تراشد.

فناوری ابزار دقیق مانند فناوری ماشینکاری، قطعات کار در فناوری ابزار دقیق  ،باید بسیار دقیق  کارشده  باشند. متخصصان در فناوری تراشکاری می توانند دانش خود را در مورد ماشین و بازیافت فلزکاری دستی ماشین ابزار برای برش فلز برنامه ریزی، راه اندازی و بهره برداری شده است.فاده کنند. دقت ابعاد و کیفیت سطح قطعه کار باید در هر دو حوزه از طریق کنترل‌های کیفی مداوم تضمین شوند. اپراتورهای ماشین های برش متخصص در فناوری تراشکاری می توانند کارهای خود را انجام دهند ،در است.فاده از دانش ماشینکاری و فلزکاری دستی.

اگر جنس قطعه‌ای که می‌خواهیم تراش دهیم، فلزی باشد از رنده‌تراش (قلم‌تراش) در ماشین‌تراش است.فاده می‌شود تا دقیق و منظم این قطعه را تراش دهد. لبه این رنده باید کاملا تیز باشد. از طرفی رنده تراش را می‌باید متناسب با نوع فلزاتی که باید تراشیده شوند در نظر گرفت و نیز آن را در محل مناسب قرار داد. در بعضی از موارد نوک رنده را از یک فلز سخت به صورت یکپارچه ساخته و آن را در قسمت انتهای یک قطعه فولاد معمولی جوش و یا به وسیله پیچ نگه می‌دارند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر