فروش ماشین ابزار در دماوند

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

«دماوند و نهاوند شباهت زیادی به یکدیگر دارند: هر دو از دو کلمه ترکیب یافته و در کلمه وند در آخر شریک و یکسان می‌باشند، به‌علاوه در نام‌گذاری این دو آبادی دوری و نزدیکی را نسبت به جایی یا شهری میزان گرفته‌اند و آنچه که نزدیک بوده نهاوند و آن دیگری را دماوند گفته‌اند و نها یعنی پیش و روبرو و دما یعنی پشت و دنبال؛ بنابراین نهاوند یعنی شهر و آبادی یا قلعه ایستاده در پیش رو و دماوند یعنی شهر و آبادی یا قلعه ایستاده در دنبال و پشت»

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..


این دستگاه نیز تمامی عملیات انجام شده توسط ماشین تراش را به صورت دقیق و با کنترل کامپیوتری انجام می‌دهد. قطعات پیچیده‌ای که نمی‌توان با ماشین تراش معمولی تولید کرد را نیز می‌توان به کمک برنامه‌نویسی دقیق CNC و تراش CNC تولید کرد. نوع معمولی این ماشین‌ها توانایی برنامه‌ریزی دو محور X و Z را دارند و انواع جدیدتر، محورهای بیشتری را تحت پوشش قرار می‌دهند. ماشین آلاتی مانند دریل، گلدوزی، ماشین تراش چوب، سوراخ زنی و خم کننده و &#; را می‌توان با تجهیز به کنترلر CNC به یک دستگاه CNC ارتقا داد.

ماشین‌کاری در عملیات تراش کاملا دستی است. و باید قبل از شروع تراش‌کاری، ماشین به طور دقیق توسط تراشکار تنظیم شود تا ماشین‌کاری به طور صحیحی انجام شود همچنین تراش‌کار باید بتواند وسیله مناسب جهت بستن و نگه‌داری قطعات تولید شده روی ماشین، انتخاب کند. قطعات کار را باید به طورصحیح روی ماشین قرار داده و بعد از تنظیم صحیح، آن را در جای خود محکم کند. مرحله بعد تعیین و قرار دادن رنده راست تراش، روی ماشین است..

در دستگاه تراش سنتی، نحوه‌ی کار به این صورت بود که قسمت ساپورت دستگاه را بوسیله دسته به سمت جلو می‌چرخاندن در حالی که این کار در ماشین‌های NC به کمک یک سری دستورات پانچ شده بر روی نوار پانچ صورت می‌گرفت و در دستگاه‌های CNC نیز این کار به صورت خودکار توسط یک کد صورت می‌گیرد.



( فروش ) های دیگر