فروش ماشین ابزار در رودهن

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بخش شمالی رودهن که با است.ان مازندران هم‌جوار است.، منطقه‌ای ییلاقی به حساب می‌آید و زمستان‌های پربارشی را پشت سر می‌گذارد. به طور کلی رودهن منطقه‌ای خوش آب‌و‌هوا محسوب می‌شود و هوای آن برخلاف شهر تهران در اغلب روزهای سال پاک و تمیز است..

اگر می‌خواهید راحت‌ و سریع سفر کنید، از تاکسی‌ها برای سفر کمک بگیرید. تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. از هر کدام از این تاکسی‌ها است.فاده کنید، شما را مستقیم به رودهن می‌رسانند.

اگر دنبال سوغاتی‌های خوشمزه می‌گردید، می‌توانید انواع نان‌های محلی تازه و انواع حلواها را از این منطقه تهیه کنید. علاوه‌بر این، محصولات باغ‌های رودهن نیز از بهترین سوغاتی‌های آن محسوب می‌شوند. از محصولات مهم این باغ‌ها می‌توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب اشاره کرد.


این دستگاه نیز تمامی عملیات انجام شده توسط ماشین تراش را به صورت دقیق و با کنترل کامپیوتری انجام می‌دهد. قطعات پیچیده‌ای که نمی‌توان با ماشین تراش معمولی تولید کرد را نیز می‌توان به کمک برنامه‌نویسی دقیق CNC و تراش CNC تولید کرد. نوع معمولی این ماشین‌ها توانایی برنامه‌ریزی دو محور X و Z را دارند و انواع جدیدتر، محورهای بیشتری را تحت پوشش قرار می‌دهند. ماشین آلاتی مانند دریل، گلدوزی، ماشین تراش چوب، سوراخ زنی و خم کننده و &#; را می‌توان با تجهیز به کنترلر CNC به یک دستگاه CNC ارتقا داد.

در جریان این پیشرفت ها مهندسی مکانیک نیز با نو آوری و خلاقیت که باعث شد برای افزایش دقت و راحتی کار  قطعات موتوری را به این دشتگاه اضافه کنند و در نهایت اواسط تا اواخر قرن بیستم با افزایش نیاز های ساخت ماشین آلات صنعتی پیشرفت های خارق العاده ای داشته باشند که فرایند های تراشکاری و براده برداری توسط کنترل‌های الکتریکی و سپس ماشین کاری اتومات cnc پدید آمدند .

استفاده از ماشین‌ابزارهای دستی برای تولید محصولات دقیق‌تر و پیچیده‌تر در صنعت، کاری دشوار، ملال‌آور، کم دقت و در بسیاری موارد غیرممکن بود. به همین دلیل با توسعه تکنولوژی‌های حوزه الکترونیک و کامپیوتر، این ایده اساسی به ذهن بشر رسید که با برنامه‌هایی دقیق، ماشین را کنترل کنند و خطاهای انسانی در آن کمتر شود. این مقدمه‌ای بود برای تولید ماشین‌های قابل کنترل بوسیله غیر بشر!



( فروش ) های دیگر