خدمات و سرویس ماشین ابزار در شمال تهران

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در درون خود جای داده اند. از در محله های شمال تهران موجود در این منطقه، انواع و اقسام رستوران ها و  کافه ها وجود دارد که هر کدام از آن ها با وجود دیزاین و دکوراسیون متفاوت خود، از محبوب ترین کافه های تهران می باشند و همچنین افراد بسیاری برای گشت و گذار های شبانه و شکم گردی به این منطقه از پایتخت می روند.

شاید کمتر تهرانی باشد که یک بار کوه درکه را بالا نرفته باشد. درکه در اصل به معنی دره کوچک است. و مرتفع ترین نقطه آن متر ارتفاع دارد. این محله از آنجایی که تلفیقی از بافت بسیار سنتی و مدرن آن بسیار خاص است.. در بخشی از این محله خانه های بسیار گران قیمت و در بخشی دیگر خانه های نه چندان گران قیمت قرار دارد که از این نظر در شمال تهران شرایط منحصر به فردی را دارا می باشد.

محله های شمال تهران یکی دیگر از مناطق پایتخت را تشکیل داده اند و آن هم منطقه است.. این منطقه از جنوب با جاده مخصوص، از شرق با بزرگراه اشرفی اصفهانی و محمد علی جناح، از غرب با رودخانه کن و همچنین از شمال با رشته کوه  البرز همسایگی دارد. جالب است. بدانید که محله های مختلفی در این منطقه وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.


کنترل‌ عددی‌ از یک سری کد تشکیل شده است. که شامل اعداد، حروف‌ و علائم‌ است.. این کدها برای‌ واحد کنترل، قابل فهم ‌است‌ و پس‌ از کامپایل شدن‌ به‌ پالس‌های‌ الکتریکی‌ جریان‌ تبدیل‌ شده‌ و از این‌ پالس‌ها برای‌ روشن‌ و خاموش‌ کردن ‌سیستم‌ محرکه‌، کلاچ‌ و تجهیزات‌ ماشین‌ است.فاده‌ می‌شود. تلاش برای ساخت قطعات، توسط ماشين‌هاي NC بیشتر جنبه‌ی تئوری داشت چون تهیه کردن این گونه ماشين‌ها از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود.

اگر جنس قطعه‌ای که می‌خواهیم تراش دهیم، فلزی باشد از رنده‌تراش (قلم‌تراش) در ماشین‌تراش است.فاده می‌شود تا دقیق و منظم این قطعه را تراش دهد. لبه این رنده باید کاملا تیز باشد. از طرفی رنده تراش را می‌باید متناسب با نوع فلزاتی که باید تراشیده شوند در نظر گرفت و نیز آن را در محل مناسب قرار داد. در بعضی از موارد نوک رنده را از یک فلز سخت به صورت یکپارچه ساخته و آن را در قسمت انتهای یک قطعه فولاد معمولی جوش و یا به وسیله پیچ نگه می‌دارند.

در قرون وسطی ، پیشرفت هایی در ساخت ماشین های تراش وجود داشت که باعث افزایش بهره وری آن ها شد ، در قرن هفدهم تراشکاری در هنرها و صنایع دستی رایج شد و در اواخر و اوایل قرن هفدهم و هجدهم نوآوری هایی در ساعت سازی و مهندسی دقیق به وجود آمد که دقت این دستگاه ها را افزایش داد .



( خدمات و سرویس ) های دیگر