خدمات و سرویس ماشین ابزار در شهر قدس

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.

شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

مرحله دوم با تأسیس کارگاه‌ها و کارخانجات متعدد در کنار جاده قدیم و کنار راه‌آهن و به‌طورکلی شروع رشد سریع تهران در چند دهه اخیر آغاز گردید. در این مرحله با رشد سریع جمعیت منطقه تهران روستای قلعه حسن خان نیز که در فاصله نسبتاً کمی از تهران و در نزدیکی تعدادی از این کارخانجات و کارگاه‌ها قرار گرفته‌است به سرعت رشد نمود.


استفاده از CNC به سرعت رشد کرد چرا که دیگر نیازی به دخالت لحظه به لحظه اپراتور برای کنترل ماشین ابزار نبود و بسیاری از کنترل‌ها بصورت خودکار و با دقت بسیار زیاد انجام می‌شد. در ابتدا CNC ها ظرفیت ذخیره اطلاعات زیاد را نداشتند و برنامه‌های کوچک توسط CNC ها اجرا مي‌شد. دانشگاه MIT، در سال‌هاي تا نوعي برنامه كامپيوتري به نام APT ابداع نمودند كه کاربرد آن در صنايع هوافضا بود و اولین برنامه‌ی قابل اجرا بر روي ماشين‌هاي CNC بود.

در دستگاه تراش سنتی، نحوه‌ی کار به این صورت بود که قسمت ساپورت دستگاه را بوسیله دسته به سمت جلو می‌چرخاندن در حالی که این کار در ماشین‌های NC به کمک یک سری دستورات پانچ شده بر روی نوار پانچ صورت می‌گرفت و در دستگاه‌های CNC نیز این کار به صورت خودکار توسط یک کد صورت می‌گیرد.

عبارت (CNC (Computer Numerical Control در معنای لغوی به معنای کنترل عددی کامپیوتری است.. به طور کلی به دستگاه یا ماشینی که از کنترل عددی کامپیوتری است.فاده می‌کند، دستگاه CNC گفته می‌شود. در واقع عبارت CNC به نوعی توضیح دهنده‌ی نحوه‌ی کار این ماشین‌آلات است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر