خدمات و سرویس ماشین ابزار در شهرک صنعتی شمس آباد

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..


استفاده از CNC به سرعت رشد کرد چرا که دیگر نیازی به دخالت لحظه به لحظه اپراتور برای کنترل ماشین ابزار نبود و بسیاری از کنترل‌ها بصورت خودکار و با دقت بسیار زیاد انجام می‌شد. در ابتدا CNC ها ظرفیت ذخیره اطلاعات زیاد را نداشتند و برنامه‌های کوچک توسط CNC ها اجرا مي‌شد. دانشگاه MIT، در سال‌هاي تا نوعي برنامه كامپيوتري به نام APT ابداع نمودند كه کاربرد آن در صنايع هوافضا بود و اولین برنامه‌ی قابل اجرا بر روي ماشين‌هاي CNC بود.

پس ماشین CNC در عمل شبیه دستگاه دستی ساده است. با این تفاوت که توانایی درک کد و منطق ریاضیات را دارد این توانایی باعث خودکارسازی ماشین شده است.. حضور اپراتور برای کار با دستگاه محدود به ایستادن آن در پشت بخش کنترل کننده دستگاه است.. این دستگاه برای ماشین‌کاری فقط نیاز به یک برنامه‌ی حرکتی که توسط برنامه‌نویس تهیه شده است.، دارد.

تراشکاری یکی از مهمترین فرآیندهای ساخت در ماشینکاری می باشد که تراشه ها از یک قطعه کار بریده می شود تا شکل مورد نظر ایجاد شود ، هنگام چرخش ، قطعه کار توسط (اسپیندل یا سهنظام و چهار نظام)  چرخانده شده و حول محور خود می چرخد ، در حالی که ابزار در گیره بند بسته شده و ساکن است. تا روی قطعه کار فرایند تولید را انجام دهد .



( خدمات و سرویس ) های دیگر