فروش ماشین ابزار در غرب تهران

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وضعیت شهرک غرب از لحاظ حمل و نقل عمومی بسیار مطلوب است. در میدان صنعت این محله ایستگاه تاکسی قرار دارد، ترمینال تاکسی واقع در این محله این امکان را برای شما فراهم میکند که به بیشتر نقاط تهران دسترسی داشته باشید اما تنها ایستگاه تاکسی نیست این منطقه دارای چندین ایستگاه اتوبوس هم هست از همه مهتر شهرک غرب دارای ایستگاه مترو واقع در میدان صنعت است..

شهرک غرب به دلیل شهرسازی مدرن، خیابان های پهن و است.اندارد، تراکم جمعیت پایین، آب‌ وهوای نسبتا خوب، امکانات رفاهی و درمانی بسیار زیاد، خانه‌های ویلایی با معماری خاص و متفاوت و دسترسی مناسب به اتوبان و بزرگراه، به یکی از گران قیمت ترین مناطق شهر تهران تبدیل شده ‌است. شهرسازی مدرن و خاص شهرک غرب این تصور را در ذهن ها ایجاد می کند که این محله قدمت چندانی ندارد و تازه شکل گرفته در صورتی که اینگونه نیست بلوار خوردین که اکنون یکی از بلوارهای اصلی شهرک غرب به شمار می رود در سال روستایی خوش آب و هوایی بود که البته ساکنان مسیحی داشت؛ بافت این روستا به واسطه گروهی از مهندسان آمریکایی، تغییر کرد و در آن به‌ روزترین خانه‌های ویلایی طراحی و به نوعی شبیه به شهرک های مدرن آمریکایی شد، و در انتها به شهرک غرب نام گذاری و پس از پیروزی انقلاب  نام آن به شهرک قدس تبدیل شد..

در مطالب بالا دیدیم که بیشتر محله های غرب تهران در منطقه قرار دارد. در واقع از ویژگی های این منطقه می توان به وجود تعداد بسیار زیادی شهرک اشاره کرد. حتی شهرک های صنعتی بسیار زیادی نیز در این منطقه وجود دارد. اما یکی از مهم ترین ویژگی های این منطقه و محله های غرب تهران که در منطقه قرار دارند این است. که از شمال این منطقه خط متروی شهر تهران و همچنین متروی کرج گذر کرده است.. این خطوط مترو سبب شده اند تا ساکنین این مناطق بتوانند به راحتی و در کوتاه ترین زمان در سطح شهر جا به جا شوند و در نتیجه به خوبی بتوانند از جاذبه های گرشدگری و سایر امکانات که در پایتخت و به ویژه در منطقه های غربی پایتخت وجود دارد است.فاده کنند. 


به زبان ساده، بزرگترین تفاوت بین تراشکاری معمولی و CNC کامپیوتر است.. همانطور که از نام آن پیداست (Computerized Numerical Control) بسیاری از مراحل کار توسط کامپیوتر کنترل می شوند. به عنوان مثال، چاکی که قطعه کار خام را می بندد، در اکثر موارد می تواند به صورت هیدرولیکی بسته شود. این کار علاوه بر فشار زیاد باعث صرفه جویی در زمان نیز می شود. در اینجا فشار هوا تولید می شود که برای کنترل هیدرولیک است.فاده می شود.

در قرون وسطی ، پیشرفت هایی در ساخت ماشین های تراش وجود داشت که باعث افزایش بهره وری آن ها شد ، در قرن هفدهم تراشکاری در هنرها و صنایع دستی رایج شد و در اواخر و اوایل قرن هفدهم و هجدهم نوآوری هایی در ساعت سازی و مهندسی دقیق به وجود آمد که دقت این دستگاه ها را افزایش داد .

مداخلات دستی فوق در فرآیند تولید به صورت کامپیوتری با چرخش CNC از یک برنامه خاص کنترل می شود. همین فرآیند تولید را می توان هر چند بار تکرار کرد و یک دارایی عظیم است.، به ویژه برای تولید سریال. تراشه ها نیز در اینجا کاملاً خودکار دفع می شوند. این بدان معنا نیست که چرخش CNC آسان تر است.. با تراشکاری معمولی تفاوت دارد، تراشکاری معمولی نیاز به تجربه و غریزه مطمئن از طرف کارگر ماهر دارد، دستگاه CNC به دانش قبلی زیادی نیاز دارد.



( فروش ) های دیگر