خدمات و سرویس ماشین ابزار در فیروزکوه

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فیروزکوه سه حمام و شش یا هفت باب مسجد، یک تکیه و سه آسیا و سی کاروانسرای بارانداز و پنجاه باب دکان دارد و سکنه آن تقریبا خانوار و هفت طایفه اند: طایفه شیرازی، طایفه کیائیه، طایفه شهرآشوب، طایفه رئیسی، طایفه کاردگر، طایفه فخرآور و طایفه بابتیه که میرزا فضل الله خان و میرزا امان الله، مستوفی این شهر از این طایفه‌اند.

از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.


کنترل CNC، ابتدا طراحی انجام گرفته به کمک نرم‌افزارهای کامپیوتری یعنی CAD، را به اعداد تبدیل می‌کند و سپس این اعداد را که هرکدام نشان‌دهنده‌ی مختصات یا روش باربرداری دستگاه هستند، به ماشین ارسال می‌کند. نرم‌افزارهای ساخت به کمک کامپیوتر یعنی  CAM نیز، نقشی اساسی در انتقال طرح‌ها به دستگاه دارند. تمامی عملیات مورد نیاز برای تولید قطعه مانند جنس قطعه‌کار و نرخ باربرداری، در این نرم‌افزار طرح‌ریزی می‌شوند. به عبارت ساده‌تر، کاربر یا طراح به نرم‌افزار می‌گوید که هر یک از بخش‌های قطعه را با چه فرایندی و چه ابزاری تولید کند.

پس ماشین CNC در عمل شبیه دستگاه دستی ساده است. با این تفاوت که توانایی درک کد و منطق ریاضیات را دارد این توانایی باعث خودکارسازی ماشین شده است.. حضور اپراتور برای کار با دستگاه محدود به ایستادن آن در پشت بخش کنترل کننده دستگاه است.. این دستگاه برای ماشین‌کاری فقط نیاز به یک برنامه‌ی حرکتی که توسط برنامه‌نویس تهیه شده است.، دارد.

ماشین های ابزاری مانند ماشین‌های تراش، ماشین‌های فرز، ماشین‌های حفاری، ماشین‌های اره، ماشین‌های سنگ زنی، ماشین‌های پولیش، ماشین‌های نجاری برای نجاران و برای پردازش هیزم، سکوهای بالابر موتور سیکلت، سکوهای بالابر ماشین، ماشین‌های بالانس تایر، نصب لاستیک‌ها را خواهید یافت. ماشین آلات، ابزار خودرو، پرس کارگاهی، جرثقیل کارگاهی، جرثقیل موتور، لوازم جانبی ماشین ابزار، میز کار، کابین سندبلاست، ابزار هوای فشرده، ابزار هیدرولیک، میز بالابر، میز کار، تجهیزات کارگاهی و هر آنچه در تجهیزات کارگاهی در کارگاه مورد نیاز است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر