خدمات و سرویس ماشین ابزار در قرچک

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قرچک یکی از شهر زیر مجموعه شهرستان قرچک در است.ان تهران محسوب می شود که به دلیل مجاورت و نزدیکی به جنوب شهر تهران و شهر ری، بسیاری از افراد آن را به عنوان محله یا منطقه ای از تهران در نظر می گیرند. یکی از پر سرچ ترین سوالات در خصوص قرچک جمله "قرچک منطقه چند تهران است." می باشد. این جمله از پایه اشتباه است.، چرا که قرچک در محدود شهری تهران قرار نمی گیرد. در واقع می توان گفت قرچک یک محله نیست و به عنوان یک شهر در جنوب است.ان تهران واقع شده است.. 

همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.


کنترل‌ عددی‌ از یک سری کد تشکیل شده است. که شامل اعداد، حروف‌ و علائم‌ است.. این کدها برای‌ واحد کنترل، قابل فهم ‌است‌ و پس‌ از کامپایل شدن‌ به‌ پالس‌های‌ الکتریکی‌ جریان‌ تبدیل‌ شده‌ و از این‌ پالس‌ها برای‌ روشن‌ و خاموش‌ کردن ‌سیستم‌ محرکه‌، کلاچ‌ و تجهیزات‌ ماشین‌ است.فاده‌ می‌شود. تلاش برای ساخت قطعات، توسط ماشين‌هاي NC بیشتر جنبه‌ی تئوری داشت چون تهیه کردن این گونه ماشين‌ها از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود.

تنها تفاوت CNC با NC، اضافه شدن بخش کنترل‌گر می‌باشد. بخش کنترل‌گر، بخش اصلی یک ماشین CNC است. به این بخش در صنعت، کنترلر گفته می‌شود. نوع دستگاه CNC به نوع کنترلرش، بستگی دارد به عبارت دیگر یک دستگاه CNC از هر نوع (تراش، فرز، سنگ، ابزار تیز کن و &#; ) اکثرا با نوع کنترلرش شناخته شده است..

کنترل CNC، ابتدا طراحی انجام گرفته به کمک نرم‌افزارهای کامپیوتری یعنی CAD، را به اعداد تبدیل می‌کند و سپس این اعداد را که هرکدام نشان‌دهنده‌ی مختصات یا روش باربرداری دستگاه هستند، به ماشین ارسال می‌کند. نرم‌افزارهای ساخت به کمک کامپیوتر یعنی  CAM نیز، نقشی اساسی در انتقال طرح‌ها به دستگاه دارند. تمامی عملیات مورد نیاز برای تولید قطعه مانند جنس قطعه‌کار و نرخ باربرداری، در این نرم‌افزار طرح‌ریزی می‌شوند. به عبارت ساده‌تر، کاربر یا طراح به نرم‌افزار می‌گوید که هر یک از بخش‌های قطعه را با چه فرایندی و چه ابزاری تولید کند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر