خدمات و سرویس ماشین ابزار در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


پس ماشین CNC در عمل شبیه دستگاه دستی ساده است. با این تفاوت که توانایی درک کد و منطق ریاضیات را دارد این توانایی باعث خودکارسازی ماشین شده است.. حضور اپراتور برای کار با دستگاه محدود به ایستادن آن در پشت بخش کنترل کننده دستگاه است.. این دستگاه برای ماشین‌کاری فقط نیاز به یک برنامه‌ی حرکتی که توسط برنامه‌نویس تهیه شده است.، دارد.

استفاده از ماشین‌ابزارهای دستی برای تولید محصولات دقیق‌تر و پیچیده‌تر در صنعت، کاری دشوار، ملال‌آور، کم دقت و در بسیاری موارد غیرممکن بود. به همین دلیل با توسعه تکنولوژی‌های حوزه الکترونیک و کامپیوتر، این ایده اساسی به ذهن بشر رسید که با برنامه‌هایی دقیق، ماشین را کنترل کنند و خطاهای انسانی در آن کمتر شود. این مقدمه‌ای بود برای تولید ماشین‌های قابل کنترل بوسیله غیر بشر!

مفهوم CNC منجر به توسعه مفاهیم دیگری مانند CAD (طراحی بوسیله کامپیوتر یا Computer Aided Design) و CAM (تولید بوسیله کامپیوتر یا Computer Aided Manufacturing) شده است.. در ماشین‌های فوق مدرن، تمامی عملیات مانند تراش‌کاری، فرزکاری، سوراخ‌کاری، پرداخت و غیره بر روی قطعه توسط یک ماشین به صورت خودکار انجام می‌شود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر