فروش ماشین ابزار در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


این نوآوری ها در چارچوب صنعتی شدن با چند دهه تاخیر به آلمان  رسید .مقامات آلمانی سفرهایی را برای مهندسان و کارگران ماهر آلمانی به انگلستان ترتیب دادند تا با آموزش هایی که میبینند تکنولوژی های ماشین کاری را بیاموزند و همچنین دولت آلمان   برای خرید ماشین آلات و خود اشتغالی وام اعطا کرد و حتی در برخی موارد این ماشین‌ آلات با هزینه دولتی تهیه و به شرکت‌ها واگذار می‌شد ، ناگفته نماند آلمانی ها به روش جاسوسی صنعتی تونستند که ابزار ها و ماشین آلات ها را با پرداخت رشوه به واسطه خا وارد کنند ، برنامه آنها این بود که قطب صنعت جهان شوند و در یک کلمه موفق شدند .

استفاده از ماشین‌ابزارهای دستی برای تولید محصولات دقیق‌تر و پیچیده‌تر در صنعت، کاری دشوار، ملال‌آور، کم دقت و در بسیاری موارد غیرممکن بود. به همین دلیل با توسعه تکنولوژی‌های حوزه الکترونیک و کامپیوتر، این ایده اساسی به ذهن بشر رسید که با برنامه‌هایی دقیق، ماشین را کنترل کنند و خطاهای انسانی در آن کمتر شود. این مقدمه‌ای بود برای تولید ماشین‌های قابل کنترل بوسیله غیر بشر!

در جریان این پیشرفت ها مهندسی مکانیک نیز با نو آوری و خلاقیت که باعث شد برای افزایش دقت و راحتی کار  قطعات موتوری را به این دشتگاه اضافه کنند و در نهایت اواسط تا اواخر قرن بیستم با افزایش نیاز های ساخت ماشین آلات صنعتی پیشرفت های خارق العاده ای داشته باشند که فرایند های تراشکاری و براده برداری توسط کنترل‌های الکتریکی و سپس ماشین کاری اتومات cnc پدید آمدند .



( فروش ) های دیگر