مشاوره و اجرا ماکت صنعتی در بومهن

Industrial replica-1
Industrial replica-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

کارخانجات صنعتی گاه برای نمایش فعالیت های خود و آشنایی بیشتر مخاطبان اقدام به ساخت ماکت می کنند.این ماکت ها معمولا شامل سوله های و دستگاه های مربوطه در محوطه یا داخل سوله ها می شوند که گاه ایجاد نمای برشی در قسمتی از سقف یا دیوار ها می توان به نمای جذابی از فعالیت های داخل محیط کارخانه دست یافت.

ماکت های صنعتی شامل انواع ماکت کارخانه ، ماکت سد و نیروگاه ، ماکت پالایشگاه ، ماکت دستگاه های صنعتی ، ماکت تجهیزات عمرانی، ماکت قطعات صنعتی،ماکت پل و سایر موارد مشابه می شود. مخاطبان ماکت های صنعتی معمولا افراد خاص و مرتبط با حوضه فعالیت فرد سفارش دهنده ماکت هستند.از اینرو رعایت جزئیات و دقت در ساخت این نوع از ماکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است..ساخت ماکت های تخصصی صنعتی با کمک به بازاریابی و جذب بهتر مخاطبان باعث افزایش اعتبار شرکت ها و بیانی بسیار حرفه ای تر در محیط کسب و کار خواهد شد.ماکت های صنعتی با نشان دادن نمایی دقیق و کلی از محصول مورد انتظار کارفرما باعث آشنایی هرچه بیشتر و بهتر بینندگان مورد انتظار آنها خواهد شد.هرچه نزدیک تر بودن مدل ساخته شده به نمونه واقعی و رعایت مقیاس ساخت باعث نمایشی بهتر ، درک بهتر  مخاطب و کمک به بازاریابی هرچه بهتر شرکت خواهد شد.افرادی که ماکت قطعه صنعتی یا یک دستگاه خاص را مشاهده می کنند ، در صورتی که با جزئیات و دقت در ساخت ماکت فوق مواجه شوند دید بسیار بهتری به شرکت و محصولات تولیدی آن پیدا کرده و پس زمینه فکری خوبی در مورد آن پیدا می کنند.ماکت های صنعتی باعث معرفی دقیق محصولات تولیدی شرکت و ارائه ای هوشمندانه به مخاطبان دقیق و حرفه ای است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر