مشاوره و اجرا ماکت صنعتی در دماوند

Industrial replica-1
Industrial replica-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.. کمینه دمای هوا در ارتفاعات دماوند تا درجه زیرصفر (در زمستان) و تا دو درجه زیر صفر (در تابستان) پایین می‌آید. میانگین بارندگی در ارتفاعات دماوند میلی‌متر در سال بوده و بارش در ارتفاعات معمولا به‌صورت برف است..

در بخش پیدایش رودها در کتاب بندهش از البرز به عنوان نقطه پیدایش رودهای ایران یاد شده که از آن رودهای بسیار جاری شده‌است و به گوشه گوشه ایران گسترش یافته نام برده می‌شود و بیان می‌شود که رودی به سمت خراسان و رودی به سمت آسورستان و رودی به سمت دجله و رودی از سپاهان (اصفهان) به خوزستان و رودی به سمت دیلمان و رودی به سمت گرگان و رودی به سمت آذربایجان جاری شده‌است

در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..


ماکت های صنعتی شامل انواع ماکت کارخانه ، ماکت سد و نیروگاه ، ماکت پالایشگاه ، ماکت دستگاه های صنعتی ، ماکت تجهیزات عمرانی، ماکت قطعات صنعتی،ماکت پل و سایر موارد مشابه می شود. مخاطبان ماکت های صنعتی معمولا افراد خاص و مرتبط با حوضه فعالیت فرد سفارش دهنده ماکت هستند.از اینرو رعایت جزئیات و دقت در ساخت این نوع از ماکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است..ساخت ماکت های تخصصی صنعتی با کمک به بازاریابی و جذب بهتر مخاطبان باعث افزایش اعتبار شرکت ها و بیانی بسیار حرفه ای تر در محیط کسب و کار خواهد شد.ماکت های صنعتی با نشان دادن نمایی دقیق و کلی از محصول مورد انتظار کارفرما باعث آشنایی هرچه بیشتر و بهتر بینندگان مورد انتظار آنها خواهد شد.هرچه نزدیک تر بودن مدل ساخته شده به نمونه واقعی و رعایت مقیاس ساخت باعث نمایشی بهتر ، درک بهتر  مخاطب و کمک به بازاریابی هرچه بهتر شرکت خواهد شد.افرادی که ماکت قطعه صنعتی یا یک دستگاه خاص را مشاهده می کنند ، در صورتی که با جزئیات و دقت در ساخت ماکت فوق مواجه شوند دید بسیار بهتری به شرکت و محصولات تولیدی آن پیدا کرده و پس زمینه فکری خوبی در مورد آن پیدا می کنند.ماکت های صنعتی باعث معرفی دقیق محصولات تولیدی شرکت و ارائه ای هوشمندانه به مخاطبان دقیق و حرفه ای است..

کارخانجات صنعتی گاه برای نمایش فعالیت های خود و آشنایی بیشتر مخاطبان اقدام به ساخت ماکت می کنند.این ماکت ها معمولا شامل سوله های و دستگاه های مربوطه در محوطه یا داخل سوله ها می شوند که گاه ایجاد نمای برشی در قسمتی از سقف یا دیوار ها می توان به نمای جذابی از فعالیت های داخل محیط کارخانه دست یافت.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر