فروش متیلن کلراید در اسلامشهر

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.

  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر اسلامشهر تپه سفید گلدسته میباشد که قدمت تاریخی و اسلامی دارد و به عنوان یک آثار ملی به ثبت رسیده و محل قرارگیری این آثار این اثر تاریخی در بخش چهاردانگه در جنوب غربی روستای گلدسته شهرستان اسلامشهر قرار دارد.


در این دما، هم متان و هم کلرومتان تحت سلسله واکنش هایی قرار می گیرند که به تدریج محصولات کلردار را تولید می کنند. مجموع تولید متیلن بی کلراید در آمریکا، اروپا و ژاپن در سال بالغ بر تن بوده است.. خروجی این واکنش ها مخلوطی از کلرو متان، دی کلرومتان، کلروفرم، تتراکلرید کربن و کلرید هیدروژن می باشد، که این مواد بوسیله تقطیر از هم جدا می شوند.

متیلن کلراید کاربردهای متفاوتی دارد. نوسانات و توانایی DCM در حل طیف وسیعی از ترکیبات آلی، آن را به یک حلال مفید برای بسیاری از فرآیندهای شیمیایی تبدیل کرده است.. در صنایع غذایی، از آن برای کافئین سازی قهوه و چای و همچنین تهیه عصاره های رازک و سایر طعم دهنده ها است.فاده شده است.. نوسانات آن منجر به است.فاده از آن به عنوان یک پیشرانه اسپری آئروسل و به عنوان یک عامل دمنده برای کف های پلی اورتان شده است..

دی کلرومتان، به دلیل مصارف صنعتی عمدتا در هوا و به مقدار کمی در آب و خاک آزاد می شود. بسیاری از مکان های زباله های شیمیایی حاوی متیلن دی کلرومتان هستند. دی کلرومتان از طریق نشت و تبخیر وارد محیط  زیست می شوند.  بی کلراید به راحتی تبخیر شده و در هوا آزاد می شود. بی کلراید، موجود در هوا، در اثر تابش نور خورشید و با واکنش با سایر مواد شیمیایی موجود در هوا تجزیه می شود. تقریباً نیمی از بی کلراید موجود در هوا طی ۵ تا روز نا پدید می شود.



( فروش ) های دیگر