تولید و ساخت متیلن کلراید در بومهن

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.


دی کلرومتان، به دلیل مصارف صنعتی عمدتا در هوا و به مقدار کمی در آب و خاک آزاد می شود. بسیاری از مکان های زباله های شیمیایی حاوی متیلن دی کلرومتان هستند. دی کلرومتان از طریق نشت و تبخیر وارد محیط  زیست می شوند.  بی کلراید به راحتی تبخیر شده و در هوا آزاد می شود. بی کلراید، موجود در هوا، در اثر تابش نور خورشید و با واکنش با سایر مواد شیمیایی موجود در هوا تجزیه می شود. تقریباً نیمی از بی کلراید موجود در هوا طی ۵ تا روز نا پدید می شود.

مقدار کمتری از کلرومتان با واکنش مخلوطی از متان با کلر در دمای بالا تولید می شود. با این حال، این روش همچنین ترکیبات کاملاً کلردار مانند دی کلرومتان، کلروفرم و تتراکلرید کربن را تولید می کند. به همین دلیل، کلرزنی متان معمولاً فقط در مواقعی انجام می شود که سایر محصولات نیز مورد نظر باشند. این روش کلرزنی همچنین کلرید هیدروژن را به صورت همزمان تولید می کند که مشکل دفع ایجاد می کند.

بر اساس کاربرد، بازار جهانی دی کلرومتان به دارویی، مواد غذایی و نوشیدنی ها، رنگ و لاک، تمیز کردن فلزات، ساخت مواد شیمیایی و فوم و سایر مواد تقسیم می شود. برنامه های دیگر شامل الکترونیک، فیلم های عکاسی و جوهر چاپ است.. بیشترین سهم در آمد دی کلرومتان مربوط به تولید مواد شیمیایی و فوم است.. این امر به دلیل افزایش تقاضای بالای این ترکیب در فرآوری های شیمیایی و تولید فوم به دلیل عملکرد عالی و است.فاده گسترده در مواد شیمیایی ویژه است.. کشورهای آمریکا، هلند، سویس، بلژیک، فرانسه، ژاپن و هند بزرگترین تولیدگان متیلن بی کلراید هستند.



( تولید و ساخت ) های دیگر