فروش متیلن کلراید در جنوب تهران

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در باور عامه مردم تهران جنوب شهر از قدیم این منطقه به مردانگی و مرام و معرفت شهرت داشته اند. مناطق جنوب شهر تهران در ورزش به خصوص کشتی و فوتبال سرآمد در کشور ایران هستند. در سیاست جمهوری اسلامی ایران بسیاری از مناطق پایین شهر هستند.

یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..

شهرک ولیعصر به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین محله های تهران یاد می شود در منطقه ۸ تهران تاسیس شده و آن را شهرک یافت آباد نیز معرفی می کنند.  دلیل شهرت این محله وجود بوستان ها و اماکن ورزشی می باشد که سبب شده در جنوب شهر به عنوان مرکز تفریحی برخی از افراد به حساب بیاید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بعد از ساعت به بیرون رفته و تهران گردی کنید شهرک ولی عصر برای شما این امکان را فراهم آورده تا بتوانید غذا های فست فود ساعته را تجربه کنید.


متیلن کلراید که به آن دی کلرومتان و متیلن دی کلرید نیز گفته می شود ، مایعی شفاف و بی رنگ با رایحه ای کمی شیرین است. که در درجه اول به عنوان یک حلال صنعتی و همچنین به عنوان ماده پاک کننده رنگ و رقیق کننده رنگ مورد است.فاده قرار می گیرد.

دی کلرومتان یک ماده فرار می باشد و می بایست در انبار های خشک و خنک و دارای تهویه مناسب در ظروف در بسته همراه برچسب نگهداری شود. این ماده شیمیایی باید از فلزات، نور و هرگونه منبع گرما یا احتراق دور نگه داشته شود. ظروف بزرگ این ماده شیمیایی باید در قفسه های محکم و محصور قرار داده شوند تا از نشت تصادفی جلوگیری شود.

استنشاق دی کلرومتان منجر به سردرد، گیجی ، تهوع، است.فراغ، سرگیجه و خستگی می شود. همچنین است.نشاق آن می تواند باعث سرفه، خس خس سینه و یا تنگی نفس شود. علاوه بر موارد ذکر شده، می تواند منجر به عواقب شدیدتری از جمله خفگی، از دست دادن هوشیاری و نهایتا کما و مرگ بشود.



( فروش ) های دیگر