تولید و ساخت متیلن کلراید در دیزین

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست اسکی بین المللی دیزین دارای کافه رستوران برای میل غذا و نوشیدنی های گرم، یک هتل ستاره با نام جهانگردی، مدرسه آموزش اسکی در همه سطوح، کلبه برای گرم شدن اسکی بازان در طول تفریح، پارکینک خودروهای سواری، مربیان برجسته در سطح تیم ملی و بخش اطلاعات می باشد.

منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در حدود منطقه دره وارنگه رود، سرشار از پوشش سبز و گیاهان مختلف است.. در فصل‌های مختلف حیواناتی چون گزاز، خرس خاکستری و قهوه‌ای در وارنگه رود زندگی می‌کنند که متاسفانه در معرض شکار قرار دارند.

تفریحات پیست اسکی دیزین نیاز به تجهیزات خاص و حرفه‌ای دارند. مهم‌ترین مواردی که در این سفر باید به‌همراه داشته باشید کفش اسکی، اسکیت، چوب اسکی، ژاکت سبک و ژاکت گرم، کلاه و دستکش اسکی، جوراب اسکی و ضدآفتاب و عینک مخصوص است..


DCM بیشتر در صنعت تولید رنگ، دارو ها و حلال های فرآیندی است.فاده می شود. متیلن کلراید در صنایع همچون تولید مواد غذایی و آشامیدنی نیز به عنوان حلال کاربرد دارد. به عنوان مثال، متیلن کلراید می تواند برای از بین بردن کافئین از دانه های قهوه و برگ چای تازه، برای تهیه قهوه و چای بدون کافئین است.فاده شود. متیلن کلراید همچنین در عمل آوری طعم دهنده ها مورد است.فاده قرار می گیرد. به عنوان مثال برای آماده سازی عصاره رازک، که برای نوشیدنی ها و سایر طعم دهنده ها برای صنایع غذایی و آشامیدنی است.فاده می شود، به کار می رود.

DCM پلاستیک های خاصی را به صورت شیمیایی جوش می دهد. به عنوان مثال، برای آب بندی پوشش کنتورهای الکتریکی است.فاده می شود. غالباً به عنوان جز اصلی چسب های جوشکاری پلاستیک فروخته می شود، همچنین توسط علاقه مندان به ساختمان برای اتصال قطعات پلاستیکی به یکدیگر بسیار است.فاده می شود. معمولاً به آن &#;دی-كلو&#; گفته می شود.

استنشاق متیل کلرید می تواند سردرد، سرگیجه، خواب آلودگی، حالت تهوع، است.فراغ، تشنج، کما و نارسایی تنفسی ایجاد کند. این ماده در غلظت های بالا مخدر است.. قرار گرفتن در معرض مکرر باعث تولید کبد و متیل کلرید می شود که باعث ایجاد اثرات نامطلوب تولید مثل در حیوانات آزمایش می شود. این موارد شامل سمیت جنینی، مرگ جنین، ناهنجاری های تکاملی و اثرات پدر در موش می باشد. تست آن برای آزمایش جهش زایی مثبت بود.



( تولید و ساخت ) های دیگر