تولید و ساخت متیلن کلراید در رباط کریم

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در حال حاضر رباط کریم کجاست؟ شهرستان رباط کریم یکی از شهرستان‌های غرب است.ان تهران و مرکز آن شهر رباط کریم است.. ارتفاع آن حدود متر از سطح دریا بوده و از شمال به شهرستان شهریار، از جنوب به شهرستان ری، از شرق به شهرستان اسلامشهر و از غرب به شهرستان ساوه محدود می‌شود.

در سال ربات کریم نیز از شهریار منفک و مستقل گردید. محله‌های رباط کریم در دو بخش مرکزی و بخش گلستان قرار دارند. محله‌های چهار دهستان، اسماعیل آباد و میمنت در بخش گلستان و محله‌های دهستان امامزاده ابوطالب و منجیل آباد در بخش مرکزی قرار دارند. اسن شهرستان مجموعاً دارای پارچه آبادی است. که روستای آن خالی از سکنه و روستای دیگر دارای سکنه هستند. جمعیت روستاهای رباط کریم بالغ بر نفر و تعداد خانوار روستایی آن به خانوار می‌رسد. شهرهای تابعه شهرستان رباط کریم به غیر از رباط کریم که مرکز شهرستان است. شامل نسیم شهر و گلستان است..

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!


ساختار شیمیایی Dichloromethane بسیار ساده است.. دی کلرومتان، یکی از ساده ترین هیدروکربن های کلر دار شده است.، که از جایگزین شدن دو اتم کلر به جای اتم هیدروژن بر روی مولکول متان بدست می آید. این ماده تجاری، یکی از اعضاء خانواده حلال ­های شیمیایی هالوژنی محسوب می ­شود. علت این امر وجود عناصر گروه هالوژن (این گروه شامل

دی کلرو متان کاربرد زیادی در صنایع غذایی و آشامیدنی، مواد شوینده (در کارخانه تولید کفش و زیره کفش)، رنگ و رزین (به عنوان حلال در پاک کردن رنگ است.فاده می شود)، داروسازی، آزمایشگاه های تحقیقاتی، به عنوان حلال یا ماده کمکی در فرآیندهای موجود در صنایع شیمیایی (به عنوان مثال : تولید پلی کربنات، تولید تری است.ات)، اسپری رنگ یا اسپری حشره کش (فراریت بالای این ماده باعث شده است. که از آن در اسپری ها است.فاده کنند)، تولید فیلم است.ات، الیاف مصنوعی، چسب، جوهر چاپ و تخته مدار چاپی دارد.

دی کلرومتان با بویی شیرین و مشابه با کلروفرم، ترکیبی فرار می باشد که در آب ( گرم در میلی لیتر در دمای درجه سانتیگراد) نسبتا محلول است.. در حلال های آلی مانند اتانول، اتر، فنل ها، آلدهید ها و کتون ها نیز قابل حل است.. بخار DCM سنگین تر از هوا می باشد و معمولا پایدار است.. متیلن کلراید یه اسید لوئیس است. که جز اسیدهای سخت شناخته می شود. همچنین نقطه جوش پایینی دارد و انرژی تبخیر این حلال صنعتی کم می باشد (حدودا برابر کمتر از آب می باشد.). از دیگر ویژگی های متیلن کلراید باید اشاره کنیم بر خلاف این که این محلول غیر قابل اشتعال می باشد، اما می تواند مخلوط بخار و هوا قابل اشتعال را در دمای بالای درجه سانتیگراد ایجاد کند. دی کلرومتان در بدن به مونوکسید کربن تجزیه می شود که منجر به مسمومیت خواهد شد. این ماده در صورت حرارت دیدن در دمای بالا و تجزیه شدن، بخارات بسیار سمی را نیز آزاد می کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر