تولید و ساخت متیلن کلراید در رودهن

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دشت سیاه پالاس دارای طبیعت دست نخورده و فضایی پوشیده از گل های لاله سرخ و شقایق و زنبق وحشی و انواع گیاهان دارویی مانند خرگوشک، مریم گلی،شیرین بیان،  قارچ کوهی، سبزی کوهی، و جانوران مختلف مانند گرگ، شغال، روباه، گربه وحشی، قوچ کوهی، مار، مارمولک، موش صحرایی و عقاب است..

زیبایی دشت با وجود گوسفندان و گل و گیاهان در کنار رودخانه‌ها و چشمه‌هایی که در این دشت به وفور یافت می‌شوند، دو چندان می‌شود‌. در این منطقه‌ی بکر حیوانات دیگری همچون خرس، گربه‌ی وحشی، پلنگ، گرگ، شغال، روباه، اسب وحشی و&#; زندگی می‌کنند. البته پوشش حیوانی ارزشمند این منطقه باعث شده این منطقه جزو مناطق حفاظت شده است.ان تهران به حساب بیاید. علاوه‌براین، در رودخانه‌های این دشت تماشایی، نوعی ماهی کمیاب در جهان با نام قزل‌آلای خال قرمز رنگین‌کمان زندگی می‌کند که صید بدون مجوز آن غیرقانونی است.. سبزی‌های دارویی و کوهی و انواع قارچ‌ها نیز در دشت سیاه پالاس وجود دارند و اهمیت این منطقه را بیشتر نشان می‌دهند. شما می‌توانید از بلوار شریعتی رودهن به دشت سیاه پالاس برسید.

علاوه بر این وجود دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن را به قطب تحصیلات تکمیلی در شرق است.ان تهران، تبدیل کرده است. و از سال    تا کنون نقش مهم و اساسی در عمران و آبادانی این بخش داشته و به رونق صنعتی و اقتصادی منطقه پیرامون خود کمک کرده است..


متیلن کلراید یک اسید لوئیس است. که می تواند هیدروژن را به اهدا کنندگان الکترون پیوند دهد. این ماده به عنوان یک اسید سخت طبقه بندی می شود. دی کلرومتان یک حلال است. که در بسیاری از مطالعات ترمودینامیکی اتصال پیوند دهنده و پذیرنده مورد است.فاده قرار گرفته است..

مقدار کمتری از کلرومتان با واکنش مخلوطی از متان با کلر در دمای بالا تولید می شود. با این حال، این روش همچنین ترکیبات کاملاً کلردار مانند دی کلرومتان، کلروفرم و تتراکلرید کربن را تولید می کند. به همین دلیل، کلرزنی متان معمولاً فقط در مواقعی انجام می شود که سایر محصولات نیز مورد نظر باشند. این روش کلرزنی همچنین کلرید هیدروژن را به صورت همزمان تولید می کند که مشکل دفع ایجاد می کند.

متیل کلراید، یک گاز فشرده یا مایع قابل اشتعال، مخدر، بی رنگ و با بوی کمی شیرین است.. این گاز در آب و الکل کمی محلول است. و به عنوان مبرد است.فاده می شود. دی کلرومتان حامل کاتالیزور و عامل متیلاسیون نیز می باشد. در دمای محیط و فشار اتمسفر متیل کلراید یک گاز قابل اشتعال بی رنگ و سنگین تر از هوا و دارای بوی شیرین بسیار ضعیفی است.. در آب فقط به میزان کمی محلول است. اما در حلال های آلی به خوبی حل می شود. با سرد شدن در دمای - درجه سانتیگراد یا با فشار دادن تقریباً مایع می شود. بار در دمای درجه سانتیگراد، یک مایع شفاف و بی رنگ ایجاد می کند که در شرایط اتاق به سرعت بخار می شود و سردی زیادی ایجاد می کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر