تولید و ساخت متیلن کلراید در شرق تهران

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.


اولین مقادیر متیلن دی کلراید در سال ۸، توسط شیمیدان فرانسوی هنری ویکتور رگنا تولید شده است.. وی کلر و دی کلرومتان را با هم ترکیب و سپس در معرض نور خورشید قرار داد. بدین صورت گاز متیلن کشف شد. دی کلرومتان، به دو صورت طبیعی و مصنوعی تولید می ­شود.

تولید مواد غذایی و نوشیدنی، متیلن کلرید می تواند در فرآیند تولید ادویه جات، عصاره مالت برای آبجو و سایر چاشنی ها برای صنایع غذایی و آشامیدنی است.فاده می شود. جداسازی روغن از دانه های روغنی، است.خراج کافئین از قهوه و طعم دهنده قهوه و چای بدون کافئین (شستشوی دانه قهوه با یک حلال آلی مانند متیلن کلرید) از کاربردهای دیگر آن است.. همچنین از آن بعنوان حلال است.خراجی ادویه های روغنی است.فاده می شود.

متیلن کلراید که به آن دی کلرومتان و متیلن دی کلرید نیز گفته می شود ، مایعی شفاف و بی رنگ با رایحه ای کمی شیرین است. که در درجه اول به عنوان یک حلال صنعتی و همچنین به عنوان ماده پاک کننده رنگ و رقیق کننده رنگ مورد است.فاده قرار می گیرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر