فروش متیلن کلراید در شهر ری

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.


پیوند هیدروژنی متیلن کلراید : یک اسید لوئیس دهنده الکترون است. که می تواند هیدروژن را به اهدا کنندگان الکترون پیوند دهد. دی کلو، یک حلال است. که در بسیاری از مطالعات ترمودینامیکی به عنوان اتصال پیوند دهنده و پذیرنده است.فاده می شود.

دی کلرومتان با بویی شیرین و مشابه با کلروفرم، ترکیبی فرار می باشد که در آب ( گرم در میلی لیتر در دمای درجه سانتیگراد) نسبتا محلول است.. در حلال های آلی مانند اتانول، اتر، فنل ها، آلدهید ها و کتون ها نیز قابل حل است.. بخار DCM سنگین تر از هوا می باشد و معمولا پایدار است.. متیلن کلراید یه اسید لوئیس است. که جز اسیدهای سخت شناخته می شود. همچنین نقطه جوش پایینی دارد و انرژی تبخیر این حلال صنعتی کم می باشد (حدودا برابر کمتر از آب می باشد.). از دیگر ویژگی های متیلن کلراید باید اشاره کنیم بر خلاف این که این محلول غیر قابل اشتعال می باشد، اما می تواند مخلوط بخار و هوا قابل اشتعال را در دمای بالای درجه سانتیگراد ایجاد کند. دی کلرومتان در بدن به مونوکسید کربن تجزیه می شود که منجر به مسمومیت خواهد شد. این ماده در صورت حرارت دیدن در دمای بالا و تجزیه شدن، بخارات بسیار سمی را نیز آزاد می کند.

متیل کلراید خشک ممکن است. در فلزات متداول مانند فولاد، آهن، مس و برنز وجود داشته باشد، اما بر روی آلومینیوم، روی، ریخته گری قالب و احتمالاً آلیاژهای منیزیم دارای یک عمل خورنده است.. متیل کلراید نباید با آلومینیوم است.فاده شود، زیرا در صورت وجود رطوبت، در اثر تماس با آن فلز، خود به خود ترکیبات متیل آلومینیوم قابل اشتعال ایجاد می کند. با ماده خشک کننده، آلومینای فعال شده، هیچ واکنشی اتفاق نمی افتد.



( فروش ) های دیگر