فروش متیلن کلراید در شهرک صنعتی شمس آباد

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.


متیلن کلراید، یک هیدروکربن آلیفاتیک اشباع شده هالوژنه، یک مایع روشن و بی رنگ و فرار با بوی شبیه به اتر است.. متیلن کلراید یک ماده شیمیایی است. که در بسیاری از کاربردها به دلیل حلالیت بالا ، خوردگی پایین در بسیاری از فلزات و عدم وجود نقطه فلش یا آتش سوزی مورد است.فاده قرار می گیرد. بعنوان جایگزینی برای حلال های قابل اشتعال بیش از سال پیش معرفی شده است.. حلالیت چربی و پتانسیل اشتعال پذیری کمی دارد.

دی کلرومتان با بویی شیرین و مشابه با کلروفرم، ترکیبی فرار می باشد که در آب ( گرم در میلی لیتر در دمای درجه سانتیگراد) نسبتا محلول است.. در حلال های آلی مانند اتانول، اتر، فنل ها، آلدهید ها و کتون ها نیز قابل حل است.. بخار DCM سنگین تر از هوا می باشد و معمولا پایدار است.. متیلن کلراید یه اسید لوئیس است. که جز اسیدهای سخت شناخته می شود. همچنین نقطه جوش پایینی دارد و انرژی تبخیر این حلال صنعتی کم می باشد (حدودا برابر کمتر از آب می باشد.). از دیگر ویژگی های متیلن کلراید باید اشاره کنیم بر خلاف این که این محلول غیر قابل اشتعال می باشد، اما می تواند مخلوط بخار و هوا قابل اشتعال را در دمای بالای درجه سانتیگراد ایجاد کند. دی کلرومتان در بدن به مونوکسید کربن تجزیه می شود که منجر به مسمومیت خواهد شد. این ماده در صورت حرارت دیدن در دمای بالا و تجزیه شدن، بخارات بسیار سمی را نیز آزاد می کند.

این ماده تجاری، طبق مقررات بین ­المللی منبع دود یا ماده مضر برای لایه اوزون به شمار نمی آید. زیرا طبق مصوبات سازمان انرژی آمریکا، زمان عمر دی کلرومتان بسیار کوتاه است.، به طوری که دی کلرومتان، قبل از رسیدن به لایه اوزون تجزیه می­ شود.



( فروش ) های دیگر