تولید و ساخت متیلن کلراید در شهرک صنعتی قرچک

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


دی کلرومتان یک ماده فرار می باشد و می بایست در انبار های خشک و خنک و دارای تهویه مناسب در ظروف در بسته همراه برچسب نگهداری شود. این ماده شیمیایی باید از فلزات، نور و هرگونه منبع گرما یا احتراق دور نگه داشته شود. ظروف بزرگ این ماده شیمیایی باید در قفسه های محکم و محصور قرار داده شوند تا از نشت تصادفی جلوگیری شود.

متیلن کلراید یا DCM اولین بار در سال توسط شیمیدان فرانسوی Henri Victor Regnault (-) هنری ویکتور رگنو فرموله شد. برای تولید متیلن کلراید، کلرومتان و کلر را با هم ترکیب کرد و پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، فرآیند جداسازی را انجام داد.

DCM پلاستیک های خاصی را به صورت شیمیایی جوش می دهد. به عنوان مثال، برای آب بندی پوشش کنتورهای الکتریکی است.فاده می شود. غالباً به عنوان جز اصلی چسب های جوشکاری پلاستیک فروخته می شود، همچنین توسط علاقه مندان به ساختمان برای اتصال قطعات پلاستیکی به یکدیگر بسیار است.فاده می شود. معمولاً به آن &#;دی-كلو&#; گفته می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر