فروش متیلن کلراید در فیروزکوه

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.

بر اساس اطلاعات سرشماری در سال ۸۵ جمعیت شهرستان فیروزکوه ۸ نفر بوده‌است که ۵نفر (۸/۵٪) ساکن مناطق روستایی و نفر(/۵٪) ساکن منطقه شهری بوده‌اند کودکان زیر یکسال /٪ از جمعیت شهرستان را به خود اختصاص داده‌اند و زنان تا ساله ٪ از جمعیت را از آن خود نموده‌اند همچنین سالمندان ۵٪ از جمعیت را تشکیل می‌دهند که ٪ از جمعیت سالمند این شهرستان در روستاها به‌سر می‌برند. تعداد مدارس شهرستان در کلیه مقاطع مدرسه می‌باشد که دانش آموزان مشغول به تحصیل حدود ٪ جمعیت را به خود اختصاص داده‌است. اساس محور اقتصادی شهرستان فعالیت‌های باغداری و دامپروری می‌باشد. فیروزکوه با داشتن ۵ هکتار اراضی زیر کشت /درصد از اراضی زیر کشت است.ان را دارا بوده‌است از این میزان اراضی ۸ درصد به کشت محصولات سالانه و درصد ما بقی به تولیدات محصولات باغی اختصاص داشته‌است، که از این میان گندم و جو به عنوان مهم‌ترین محصولات کشاورزی و سیب، قیسی و گردو نیز از مهم‌ترین محصولات باغی این شهرستان بحساب می‌آید. در بخش دامپروری علی‌رغم وجود است.عدادهای بالقوه فراوان شهرستان تا به حال قادر به است.فاده بهینه از این موهبت خدادادی نبوده‌است بخش دامپروری شهرستان تنها توان تولید ۵تن شیر یعنی دو درصد شیر تولیدی است.ان و ۸ تن کود (/ درصد تولید است.ان) را داشته‌است در بخش صنعت و معدن از وضعیت مناسبتری برخوردار می‌باشد وجود معادن شن و ماسه، سنگ‌های لاشه ساختمانی، آهک سیلیس و کائولن و کارخانه سیمان و


متیل کلراید خشک ممکن است. در فلزات متداول مانند فولاد، آهن، مس و برنز وجود داشته باشد، اما بر روی آلومینیوم، روی، ریخته گری قالب و احتمالاً آلیاژهای منیزیم دارای یک عمل خورنده است.. متیل کلراید نباید با آلومینیوم است.فاده شود، زیرا در صورت وجود رطوبت، در اثر تماس با آن فلز، خود به خود ترکیبات متیل آلومینیوم قابل اشتعال ایجاد می کند. با ماده خشک کننده، آلومینای فعال شده، هیچ واکنشی اتفاق نمی افتد.

در این دما، هم متان و هم کلرومتان تحت سلسله واکنش هایی قرار می گیرند که به تدریج محصولات کلردار را تولید می کنند. مجموع تولید متیلن بی کلراید در آمریکا، اروپا و ژاپن در سال بالغ بر تن بوده است.. خروجی این واکنش ها مخلوطی از کلرو متان، دی کلرومتان، کلروفرم، تتراکلرید کربن و کلرید هیدروژن می باشد، که این مواد بوسیله تقطیر از هم جدا می شوند.

متیلن کلراید، یک هیدروکربن آلیفاتیک اشباع شده هالوژنه، یک مایع روشن و بی رنگ و فرار با بوی شبیه به اتر است.. متیلن کلراید یک ماده شیمیایی است. که در بسیاری از کاربردها به دلیل حلالیت بالا ، خوردگی پایین در بسیاری از فلزات و عدم وجود نقطه فلش یا آتش سوزی مورد است.فاده قرار می گیرد. بعنوان جایگزینی برای حلال های قابل اشتعال بیش از سال پیش معرفی شده است.. حلالیت چربی و پتانسیل اشتعال پذیری کمی دارد.



( فروش ) های دیگر