فروش متیلن کلراید در قرچک

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

شاید بهتر باشد قبل از پاسخ قرچک کجاست؟ علت نامگذاری این شهرستان بررسی شود. روس‌ها در جریان جنگ جهانی دوم برای بازرسی محموله‌های گندم که توسط قطار به اتحاد جماهیر شوروی فرستاده می‌شد، پست‌های بازرسی قرار داده بودند. قرچک امروزی در واقع کوتاه شده‌ی نام (قریه چک) است.، که توسط مردم بومی ‌به این شهرستان گفته می‌شد. با سایت جاده همراه باشید تا با قرچک، با لقب ایران کوچک بیشتر آشنا شوید.


تولید متیلن کلراید در صنعت به این صورت است. که گاز کلر را در درجه تا درجه سانتیگراد با کلرومتان و گاز متان واکنش می دهند تا با کمک واکنش های خاص، محصولات کلردار زیادتری تولید کنند. به همین ترتیب در سال حدود هزار تن متیلن کلراید در کشورهای اروپایی، آمریکا و ژاپن تولید کردند. واکنش های این فرآیند صنعتی در زیر آمده است.:

متیل کلراید، یک گاز فشرده یا مایع قابل اشتعال، مخدر، بی رنگ و با بوی کمی شیرین است.. این گاز در آب و الکل کمی محلول است. و به عنوان مبرد است.فاده می شود. دی کلرومتان حامل کاتالیزور و عامل متیلاسیون نیز می باشد. در دمای محیط و فشار اتمسفر متیل کلراید یک گاز قابل اشتعال بی رنگ و سنگین تر از هوا و دارای بوی شیرین بسیار ضعیفی است.. در آب فقط به میزان کمی محلول است. اما در حلال های آلی به خوبی حل می شود. با سرد شدن در دمای - درجه سانتیگراد یا با فشار دادن تقریباً مایع می شود. بار در دمای درجه سانتیگراد، یک مایع شفاف و بی رنگ ایجاد می کند که در شرایط اتاق به سرعت بخار می شود و سردی زیادی ایجاد می کند.

استنشاق متیل کلرید می تواند سردرد، سرگیجه، خواب آلودگی، حالت تهوع، است.فراغ، تشنج، کما و نارسایی تنفسی ایجاد کند. این ماده در غلظت های بالا مخدر است.. قرار گرفتن در معرض مکرر باعث تولید کبد و متیل کلرید می شود که باعث ایجاد اثرات نامطلوب تولید مثل در حیوانات آزمایش می شود. این موارد شامل سمیت جنینی، مرگ جنین، ناهنجاری های تکاملی و اثرات پدر در موش می باشد. تست آن برای آزمایش جهش زایی مثبت بود.



( فروش ) های دیگر