تولید و ساخت متیلن کلراید در لواسان

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر خودرو شخصی دارید برای رسیدن سفر به لواسان تهران وارد بزرگراه شهید بابایی شوید. در این مسیر به سمت شرق برانید و بعد از رسیدن به پل خیابان است.خر به سمت شمال بروید. بلوار پیش رو را که تا بالا ادامه دهید به سه راه گردنه قوچک می‌رسید. سه راه را به سمت پایین بروید و مسیر را تا رسیدن به میدان لشگرک ادامه دهید. بعد از میدان مسیر سمت چپ شما را به طرف اوشان فشم می‌برد. و مسیر سمت راست در بلوار امام خمینی شما را به سمت لواسان هدایت می‌کند.

آبشار ناران در شمال روستای کند علیا از توابع لواسان کوچک قرار گرفته و ارتفاع آن تا ۵ متر است. که حجم آب آبشار در فصل بهار افزایش می‌یابد. این آبشار دائمی در میان مراتع سرسبز، همچون نگینی می‌درخشد و جریان آب آن باعث ایجاد شیارهای زیبایی روی صخره‌های سنگی شده است.. در صورتی که گذرتان به این آبشار افتاد، حوضچه کوچکی در پای آن وجود دارد که می‌توانید در آن تنی به آب بزنید. از آنجا که در تابستان آب‌وهوای معتدلی بر این منطقه حاکم است.، این فصل از سال را می‌توان بهترین زمان بازدید از آبشار ناران دانست.

روستای ییلاقی و سرسبز سینک با بهار و تابستان‌ بسیار خنک و باغ‌های فراوان سیب، گیلاس، آلبالو و گردو، از مناطق ییلاقی معروف حومه تهران است. که انتخاب خوبی برای گشت‌وگذار و پیاده‌روی به حساب می‌آید. مناظر بی‌بدیل روستا به‌خصوص در بهار و پاییز و وجود خانه‌هایی با بافت قدیمی، عکاسان و دوستداران طبیعت را شیفته خود می‌کنند. این روستا در حاشیه رودخانه‌ای بزرگ و در دامنه شیب‌دار کوه قرار دارد و حفاری‌های این منطقه نشان می‌دهد که قدمت سینک به دوران قبل از اسلام و دوره زرتشت برمی‌گردد.


از آن جا نگرانی های فراوانی در مورد تاثیر DCM بر محیط زیست و لایه اوزون وجود داشت. از این رو یک سری آزمایشات صورت گرفته است.. و آزمایشات حاکی از آن است. که دی کلرومتان تخریب کننده محیط زیست نمی باشد. زیرا دی کلرومتان قبل از رسیدن به لایه اوزون از بین می رود.

متیلن کلراید که دی کلرومتان یا DCM نیز نامیده می شود، از جمله حلال های قوی می باشد. همچنین دی کلرومتان یک هیدروکربن کلردار است. که از گروه حلال های هالوژنه محسوب می شود. نام های دیگر متیلن کلراید، متیلن دی کلراید، حلال متیلن، سولمتین، دی کلرید متان، متان- دی کلرو، متیلن بی کلراید، مبرد-، فریون-، R- ،DCM ،MDC است..

دی کلرومتان یک ماده فرار می باشد و می بایست در انبار های خشک و خنک و دارای تهویه مناسب در ظروف در بسته همراه برچسب نگهداری شود. این ماده شیمیایی باید از فلزات، نور و هرگونه منبع گرما یا احتراق دور نگه داشته شود. ظروف بزرگ این ماده شیمیایی باید در قفسه های محکم و محصور قرار داده شوند تا از نشت تصادفی جلوگیری شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر