تخریب سازه در پیشوا ( مشاوره و اجرا )

Destruction of the structure-1
Destruction of the structure-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.


ظرفیت بار هر یک از این جک‌ها حدود تن است.. این ظرفیت متناسب با بار زیر ساختمان در حال تخریب به دست می‌آید. پس از برداشتن تمام ستون‌های روی زمین، ساختمان توسط جک تا ارتفاع کف پایین می‌آید. این روش زمان تخریب را نیز کاهش می‌دهد.

اگر ویران شدن یکی از طبقات منجر به ویران شدن طبقه بعدی شود، آن وقت سازه می تواند در جای خودش فرو بریزد. به هر ترتیب در این روش پس از فعال شدن مواد منفجره، بخش بالایی ساختمان ویران شده و روی بخش پایینی می افتد. به واسطه بار سنگین و نیروی انفجار بخش پایینی ساختمان نیز تخریب شده و در جای خودش فرو می ریزد. شرکت های بسیار کمی از این روش برای تخریب سازه است.فاده می کنند.

دلایل زیادی برای تخریب سازه وجود دارد. به هر ترتیب سازه های کهنه باید با سازه های نو جابجا شوند. ممکن است. ساختمان ایستایی خود را از دست داده یا هر نوع آسیب ساختاری دیده باشد. به این ترتیب سازه های کوچک تخریب شده و سازه های بزرگ تر جایگزین آنها می شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پیشوا