فروش مخزن و تانکر در جنوب تهران

tank and tanker-1
tank and tanker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جواد فرد دانش را کمتر کسی در تهران می شناسد ولی این فرد در سال اراضی ای که در اختیار خود داشت را به محله مسکونی تبدیل کرد و کمک کرد بسیاری از تهرانی‌هایی که صاحب خانه نبودن با هزینه های بسیار پایین اسکان داده شوند. این محله امروزه به عنوان جوادیه شناخته می شود و یکی از مشهورترین محله های تهران می باشد و ریشه های سنتی تهران هنوز در آن مشاهده می‌شود.

از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران، مناطق ،۸،،،۵ و را مناطق جنوبی تهران می‌گویند. این قسمت از شهر در سال‌های دور به علت فقدان امکانات، به عنوان پایین‌شهر خطاب می‌شد. متاسفانه هنوز هم عده‌ای چنین دیدی به جنوب تهران دارند. اما این دیدگاه به هیچ وجه درست نیست.

عبدل آباد چندین ایستگاه تاکسی و اتوبوس و یک ایستگاه مترو دارد که از طریق آن‌ها، به راحتی می‌توانید به سایر نقاط تهران بروید. این محله تراکم جمعیتی بالای ندارد و بیشتر مساحت آن را بوستان‌ها و بازارهای مختلف تشکیل داده است..


سفارش ساخت مخازن کویل دار در ظرفیت های مختلف و با کوئل های متفاوت جهت گرم کردن آب مصرفی در ساختمان ها و همچنین مخازن دو جداره آب گرم که داخل موتورخانه جهت گرم کردن آب مصرفی ساختمان بکار می رود. مخازن کویلی در دو نوع مخازن کویلدار عمودی (ایستاده) و مخازن کویلی افقی (خوابیده) […]

خرید و فروش مخزن گاز مایع LPG (ال پی جی) در انواع و ظرفیتهای مختلف از پانصد گالن ( تن ) الی پانزده هزار گالن ( تن ) و نصب در محل و همچنین خدمات رسانی به انضمام کلیه تائیدات شرکت گاز. برای فروش و یا خرید مخزن LPG با شماره […]

Some visual components of WP Google Maps use rd party libraries which are loaded over the network. At present the libraries are Google Maps, Open Street Map, jQuery DataTables and FontAwesome. When loading resources over a network, the rd party server will receive your IP address and User Agent string amongst other details. Please refer to the Privacy Policy of the respective libraries for details on how they use data and the process to exercise your rights under the GDPR regulations.



( فروش ) های دیگر