فروش مخزن و تانکر در شرق تهران

tank and tanker-1
tank and tanker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.


تانکر سازی ایران صنعت نوین از سال ۸۵ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید انواع تانکر آب ،تانکر گازوئیل ،تانکر هوایی،تانکر زمینی ،تانکر مکعب،تانکرچرخدا ،تانکر کوئلدار ،تانکر تحت فشار ،تانکر زیر پله ای ،تانکر است.یل ،تانکر حمل مواد نفتی ،تانکر مواد خوراکی ،تانکر ذخیره اسید ،تانکر ذخیره مواد لبنی ،تانکر ماشینی ،تانکر بیضی،انواع سیلو سیمان ،سیلوی ذخیره گندم ،تانکر با ورق گالوانیزه ،تانکر با ورق سیاه ،تانکر با ورق است.یل آغاز نموده است..

تانکر سازی ایران صنعت نوین از سال ۸۵ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید انواع تانکر آب ،تانکر گازوئیل ،تانکر هوایی،تانکر زمینی ،تانکر مکعب،تانکرچرخدا ،تانکر کوئلدار ،تانکر تحت فشار ،تانکر زیر پله ای ،تانکر است.یل ،تانکر حمل مواد نفتی ،تانکر مواد خوراکی ،تانکر ذخیره اسید ،تانکر ذخیره مواد لبنی ،تانکر ماشینی ،تانکر بیضی،انواع سیلو سیمان ،سیلوی ذخیره گندم ،تانکر با ورق گالوانیزه ،تانکر با ورق سیاه ،تانکر با ورق است.یل آغاز نموده است. و در این مدت به لطف خداوند توانسته است. همکاریهای بسیار خوبی با شرکتها،کارخانجات،نهادهای دولتی و خصوصی ،نهادهای کشاورزی ائم از مرغداریها ،دامداریها،گاوداریها) ،پمپ بنزینها،اداره آب و فاضلاب،شهرداریها وغیره داشته است..

خریدار، سازنده و فروشنده انواع تانکر، مخزن و سیلو: انواع تانکر و انواع مخزن از لحاظ جنس به دو نوع تانکر فلزی (فولادی و آهنی و گالوانیزه و است.یل) و تانکر پلاستیکی (پلی اتیلن و فایبرگلاس) دسته بندی می شود. انواع تانکر و انواع مخزن از لحاظ ذخیره سازی به دو نوع تانکر ذخیره […]



( فروش ) های دیگر