فروش مخزن و تانکر در شمال تهران

tank and tanker-1
tank and tanker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه در غرب و مرکز تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال جمعیتی حدود هزار نفر دارد. مهمترین اماکن این محدوده فرودگاه مهرآباد است.. همچنین ساختمان مرکزی شهرداری این منطقه در خیابان آزادی تقاطع است.اد معین قرار دارد. محله های منطقه عبارتند از :

الهیه را می توان به عنوان مرز میان منطقه و قلمداد کرد که از جنوب به چهار راه پارک وی و از شمال به تجریش ختم می شود. این محله که در زمان پهلوی دوم با محدودیت های ساخت همراه بود امروزه در خود برج های بسیار بلندی را جای داده که به عنوان خانه های لوکس و لاکچری شناخته می شود. این منطقه در اواخر حکومت قاجاریه با اسم خورآذین شناخته می شده است. که در خود یک کارخانه کبریت سازی را نیز جای داده بود. امروزه وجود مجتمع های تجاری متنوع و سفارت های کشورهای اروپایی این منطقه را خاص کرده است..

محله های شمال تهران مساحت بسیار سیعی از منطقه پایتخت را تشکیل داده اند. همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، منطقه تهران دارای مساحت بسیار زیادی بوده و در نتیجه، محله های بسیار زیادی را در درون خود قرار داده است.. از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله برق آلستوم، گیشا، مرزداران، تهران ویلا، سعادت آباد، شهرک مخابرات، شهرک غرب، صادقیه، شهر آرا، طرشت، فرحزاد، تهران ویلا، ستارخان، همایون شهر، اشاره کرد. 


شرکت صنعت مخزن با سالها تجربه در تولید انواع مخازن و مبدل های حرارتی همراه با است.انداردهای بین المللی و ملی ایران مشغول به فعالیت می باشد . این شرکت بر اساس نقشه های طراحی شده منطبق با است.انداردهای DIN آلمان ، B.S انگلیس ،asme آمریکا , ملی ایران اقدام به تولید میکند.

خرید و فروش مخزن گاز مایع LPG (ال پی جی) در انواع و ظرفیتهای مختلف از پانصد گالن ( تن ) الی پانزده هزار گالن ( تن ) و نصب در محل و همچنین خدمات رسانی به انضمام کلیه تائیدات شرکت گاز. برای فروش و یا خرید مخزن LPG با شماره […]

سفارش ساخت مخازن کویل دار در ظرفیت های مختلف و با کوئل های متفاوت جهت گرم کردن آب مصرفی در ساختمان ها و همچنین مخازن دو جداره آب گرم که داخل موتورخانه جهت گرم کردن آب مصرفی ساختمان بکار می رود. مخازن کویلی در دو نوع مخازن کویلدار عمودی (ایستاده) و مخازن کویلی افقی (خوابیده) […]



( فروش ) های دیگر