فروش مخزن و تانکر در شهر جدید اندیشه

tank and tanker-1
tank and tanker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.


تانکر سازی ایران صنعت نوین از سال ۸۵ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید انواع تانکر آب ،تانکر گازوئیل ،تانکر هوایی،تانکر زمینی ،تانکر مکعب،تانکرچرخدا ،تانکر کوئلدار ،تانکر تحت فشار ،تانکر زیر پله ای ،تانکر است.یل ،تانکر حمل مواد نفتی ،تانکر مواد خوراکی ،تانکر ذخیره اسید ،تانکر ذخیره مواد لبنی ،تانکر ماشینی ،تانکر بیضی،انواع سیلو سیمان ،سیلوی ذخیره گندم ،تانکر با ورق گالوانیزه ،تانکر با ورق سیاه ،تانکر با ورق است.یل آغاز نموده است. و در این مدت به لطف خداوند توانسته است. همکاریهای بسیار خوبی با شرکتها،کارخانجات،نهادهای دولتی و خصوصی ،نهادهای کشاورزی ائم از مرغداریها ،دامداریها،گاوداریها) ،پمپ بنزینها،اداره آب و فاضلاب،شهرداریها وغیره داشته است..

تانکر های هوایی مخصوص آب از ظرفیت لیتر الی لیتر به ارتفاع پایه بنا به پیشنهاد کارفرما ساخته می شود که انواع مخزن هوایی سه نوع می باشد که عبارتند از: تانکر هوایی نوپی، تانکر هوایی مخروطی و تانکر هوایی کره ای شکل. نوع ورق مصرفی در این نوع مخازن ورق گالوانیزه با […]

از مزیت های تانکر فلزی نسبت به دیگر مخازنی همچون مخازن پلاستیکی و پلی اتیلن است.حکام و مقاومت بالاتر آن ها مقابل بریدگی ها و اجسام تیز است. و همچنین تهیه و تولید این محصولات بسیار راحت تر از مخازن پلاستیکی و پلی اتیلن می باشد.



( فروش ) های دیگر