فروش مخزن و تانکر در فیروزکوه

tank and tanker-1
tank and tanker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به این روستا که بروید، می‌توانید از طریق دو مسیر جاده لاسک و یا مسیر امامزاده خوشنام، پیاده‌روی ماجراجویانه خود در روستا را آغاز کنید. برای رسیدن به امامزاده خوشنام، دو راه پیش رو دارید که یکی از محله کشک ریز عبور می‌کند و دیگری، جاده لاسک است..

فیروزکوه سه حمام و شش یا هفت باب مسجد، یک تکیه و سه آسیا و سی کاروانسرای بارانداز و پنجاه باب دکان دارد و سکنه آن تقریبا خانوار و هفت طایفه اند: طایفه شیرازی، طایفه کیائیه، طایفه شهرآشوب، طایفه رئیسی، طایفه کاردگر، طایفه فخرآور و طایفه بابتیه که میرزا فضل الله خان و میرزا امان الله، مستوفی این شهر از این طایفه‌اند.

بهار و تابستان که فرا می‌رسد، تمام گل‌ها شکوفه می‌دهند و محصولات باغ‌ها به بار می‌نشیند. تمام کوچه‌باغ‌ها از عطر میوه‌های تازه پر می‌شوند و تنها تماشا کردن این طبیعت سحرآمیز، هوش از سرتان می‌برد. با همه این‌ها، فیروزکوه در تمامی فصول زیبا و دوست‌داشتنی است.. پیشنهاد ما این است. که اگر به دنبال طبیعت‌گردی آرام و بی‌دردسر در هوایی خنک و مطبوع هستید،


تانکر سازی ایران صنعت نوین از سال ۸۵ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید انواع تانکر آب ،تانکر گازوئیل ،تانکر هوایی،تانکر زمینی ،تانکر مکعب،تانکرچرخدا ،تانکر کوئلدار ،تانکر تحت فشار ،تانکر زیر پله ای ،تانکر است.یل ،تانکر حمل مواد نفتی ،تانکر مواد خوراکی ،تانکر ذخیره اسید ،تانکر ذخیره مواد لبنی ،تانکر ماشینی ،تانکر بیضی،انواع سیلو سیمان ،سیلوی ذخیره گندم ،تانکر با ورق گالوانیزه ،تانکر با ورق سیاه ،تانکر با ورق است.یل آغاز نموده است. و در این مدت به لطف خداوند توانسته است. همکاریهای بسیار خوبی با شرکتها،کارخانجات،نهادهای دولتی و خصوصی ،نهادهای کشاورزی ائم از مرغداریها ،دامداریها،گاوداریها) ،پمپ بنزینها،اداره آب و فاضلاب،شهرداریها وغیره داشته است..

تانکر با توجه به نوع است.فاده ای که از آن می شود انواع و ابعاد گوناگون و ظرفیت های مختلف و جنس مخصوص به خود را دارد. انواع تانکر از نظر موقعیت قرار گرفتن و شکل فیزیکی عبارتست از: تانکر زمینی، تانکر هوایی، تانکر ماشینی، تانکر چرخدار، تانکر عمودی، تانکر افقی، تانکر است.وانه ای و […]

لازم به ذکر است. که برای این تانکر ها می توان چرخ هایی نصب نمود و آنها را اصطلاحا تبدیل به تانکر چرخ دار کرد در این صورت حمل آنها آسانتر خواهد شد و می توان این مخازن را راحتتر بر روی کامیون یا وانت قرار داد در اصطلاح به آنها مخزن و یا تانکر ماشینی می گویند.



( فروش ) های دیگر