فروش مخزن و تانکر در قرچک

tank and tanker-1
tank and tanker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پل معروفی در منطقه باقرآباد این شهر نیز وجود دارد که به دلیل کشته شدن تعدادی که با قصد اعتراض به بازداشت روح‌الله خمینی در روز ۵ خرداد ورامین و پیشوا را ترک گفته و به سمت تهران عزیمت داشته و از روی این پل افتاده و پراکنده شدند، این پل به پل ۵ خرداد معروف است.. ساخت این پل قدیمی آجری به دوره پهلوی اول بازمی‌گردد. در قرچک یک قنات از شمال تا جنوب این شهر وجود داشته که به قنات ولی آباد معروف است. و خیابان ولی آباد در کنار آن شکل گرفته که امروزه جز در کنار خط آهن و به دلیل ایجاد مشکل اثری از آن نیست. خط آهن سراسری (تهران، مشهد) جنوب این شهر را به صورت کلی طی می‌کند و مانع پیشروی این شهر به سمت جنوب شده‌ است..

شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.

آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 


خرید و فروش مخزن گاز مایع LPG (ال پی جی) در انواع و ظرفیتهای مختلف از پانصد گالن ( تن ) الی پانزده هزار گالن ( تن ) و نصب در محل و همچنین خدمات رسانی به انضمام کلیه تائیدات شرکت گاز. برای فروش و یا خرید مخزن LPG با شماره […]

WP Google Maps uses jQuery DataTables to display sortable, searchable tables, such as that seen in the Advanced Marker Listing and on the Map Edit Page. jQuery DataTables in certain circumstances uses a cookie to save and later recall the "state" of a given table - that is, the search term, sort column and order and current page. This data is held in local storage and retained until this is cleared manually. No libraries used by WP Google Maps transmit this information.

تانکر های چرخدار جهت حمل آب و حمل سوخت و حمل مواد شیمیایی و حمل مواد سمی مورد است.فاده قرار می گیرد که با ظرفیت های لیتر الی . لیتر و با ضخامت ورق متفاوت و شاستی مناسب برای هر ظرفیت ( چرخ و چرخ) ساخته می شود. خریدار، سازنده و فروشنده انواع […]



( فروش ) های دیگر