فروش مخزن و تانکر در لواسان

tank and tanker-1
tank and tanker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین ویژگی روستای افجه که آن را محبوب کرده است. مسیر دسترسی بسیار راحت به آنچه از تهران و چه از لواسان است.؛ و اما دومین ویژگی منحصربه‌فرد افجه قرارگیری دشتی دیدنی در این روستا است. که از آن با نام دشت هویج یاد می‌شود. اگر ساکن تهران هستید خوب است. بدانید که اینجا یکی از خاص‌ترین مقاصد سفر یک‌روزه در اطراف پایتخت است..

لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات در است.ان تهران است.. این شهر در میان رشته‌کوه‌های البرز مرکزی قرار دارد و در میان پایتخت‌نشینان به ییلاقی محبوب تبدیل شده است.. امروز راهنمای کامل برای سفر به شهر لواسان ارائه کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

این درخت در محوطه عمارت و باغ نظام السلطان قرار دارد. باغ نظام‌السطان در مرکز شهر لواسان کوچک است. و علت شهرت این چنار، عمر طولانی آن است.. گفته می‌شود، این چنار در حدود ۵ سال عمر دارد. در زیر این درخت، چشمه‌ای جاریست و  در گذشته چنار نظام‌السلطان، پنج تنه قطور و بزرگ و گسترده داشته اما با گذشت سالیان طولانی، تنها دو تنه از آن باقی مانده است..


اجرا و ساخت مخزن های ماشینی (تانکر ماشینی) جهت حمل آب و حمل سوخت. این تانکر ها در دو مدل اشمیتز و بیضی ساخته می شود که از ظرفیت لیتر الی . لیتر امکان اجرا و ساخت دارد. تانکر ماشینی جهت حمل آب شرب، با ورق گالوانیزه ساخته می شود و تانکر ماشینی جهت […]

فروش تانکر، منابع و مخازن پلاستیکی از جنس پلی اتیلن و فایبرگلاس جهت نگهداری و ذخیره آب و نگهداری مواد شیمیایی و مواد سمّی در ظرفیت های مختلف از نوع عمودی و افقی. فروشنده انواع تانکر و مخازن پلاستیکی (پلی اتیلن / فایبرگلاس) :

لازم به ذکر است. که برای این تانکر ها می توان چرخ هایی نصب نمود و آنها را اصطلاحا تبدیل به تانکر چرخ دار کرد در این صورت حمل آنها آسانتر خواهد شد و می توان این مخازن را راحتتر بر روی کامیون یا وانت قرار داد در اصطلاح به آنها مخزن و یا تانکر ماشینی می گویند.



( فروش ) های دیگر