خدمات و سرویس مخمل پاش ، فانتاکروم ، هیدروگرافیک در چهاردانگه

Velvet Spray, Fantachrome, Hydrographic-1
Velvet Spray, Fantachrome, Hydrographic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.


فانتاکروم جدیدترین است.اندارد پاششی و جایگزین روش های آبکاری سنتی است.، که ۵ سال پیش توسط پیک کارلو ایتالیایی وارد دنیای صنعت شد و تعریف جدیدی از آبکاری کروم را ارائه نمود، امگا فلوک از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم تک اپراتور، فانتاکروم دو اپراتور، دستگاه فانتاکروم خانگی و فانتاکروم کابین دار کرد و توانست به واسطه کیفیت و خدمات بالا جایگاه ویژه ای در میان فعالین صنعت بدست آورد در متد آبکاری پاششی یا فانتاکروم، آبکاری توسط دستگاه فانتاکروم و با است.فاده از مواد نانو انجام میگیرد

مواد اولیه فانتاکروم در دو نوع نانو نقره و نیترات تولید می شود. مواد نانو نقره که توسط گروه آرین کروم تولید و ارائه می شود از بالاترین کیفیت برخوردار است. اما مواد نیترات که توسط سودجویان تولید و ارائه می گردد نه تنها کیفیت لازم را ندارد بلکه سرطان زا نیز می باشد و به مرور زمان سیاه می شود در حالیکه مواد نانو نقره پس از گذشت چندین سال کیفیت خود را حفظ می کند.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( خدمات و سرویس ) های دیگر